Goedemorgen dames, Afgelopen maandag (24-11) heb ik positief getest met CB Digital (NOD 21 november). Mijn voorgevoel zei me nog eens te testen. Dat heb ik vanmorgen gedaan met KV. Resultaat: niet zwanger.. Na mijn miskraam(2008) nu toch wel beetje nerveus... Iemand ervaringen mee?
oei...heel eerlijk vind ik het niet positief klinken.... Heb je een foto van de kv test? Ik hoop dat het toch nog goed komt, maar ben er bang voor... Sterkte
Geen foto genomen.. Ik heb me voorgenomen om morgen nog zo'n digitale test te doen.. en dan zie ik het wel.. Ik heb nog hoop, geen krampen, geen bloedverlies.. Maar goed, het is afwachten
Het klinkt niet zo hoopvol. Was de kv test wel goed? Ik zou er meteen nog een paar tegenaan gooien geloof ik.
Oeh das spannend. Sterkte met afwachten en duimen dat er iets mis was met de test ipv dat die negatief was.
Klinkt idd niet goed.. Heb ook eens getest met digitale en die zei zwanger, maar ik was helemaal niet zwanger!
Oei ik testen met 2de miskraam 2-3 weken met cb en mooie streep kv Toen mijn temp zakte zei cb niet zwanger en kv was ook weer omo wit. Sterkte!!!