wie ervaring actiontest? positief/negatief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door loveisuss, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames..zit vandaag 1 dag voor nod..vanmiddag actiontest gedaan..wel tweede streepje maar is wel iets dunner,hij stond er wel binnen de tijd maar weet niet wat k er van moet denken.had er eergister ook 1 van action gedaan en gister kruidvat en die waren allebij omowit.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zie wel een schaduwstreep maar volgens mijn staat ie verkeerd. Heb je foto met omhulsel?

3. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    De action test heb ik goede ervaringen mee. Binnen de tijd netjes een streep :) en nooit last gehad van een indroger.

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik zie niks, in die zin zonder omhulsel gewoon slecht te beoordelen.

Hier de zw testen van action, waren wit bij niet zwanger en duidelijk positief bij zwanger :)

5. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    heb de onderkant van de omhulser er nog op alleen de bovenkant erafgebroken..t tweede streepje is licht met een pennestreepje..en die vertrouw ik niet zo..maar eergister bleef ie spierwit vandaar mijn twijfel.morgenvroeg op nod nog maar 1tje en kijken wat ie dan doet..

6. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook 2 knaltesten gehad van de action

7. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier ook positieve actiontest gehad met 4 dagen voor nod

8. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    ook hier positieve streep met action test gehad. Eerste was heel licht paar dagen daarna duidelijke streep. Over algemeen zijn het goede testen volgens mij.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat is je test trouwens vreselijk geel TS. Ik kan daardoor lastig beoordelen of er een tweede streepje staat. Ik meen wel een pennestreepje te zien, maar veelal is dat negatief.
    Kun je anders je test naspoelen met wat water, in wat water dopen? Dan trekt dat gele weg.

Deel Deze Pagina