Goedemorgen lieve meiden, Ik heb over het algemeen niet zo'n moeite met de 'standaard' dingen zoals vriendinnen die zwanger worden om me heen, maar ik kreeg gister toch een klap in m'n gezicht... Mijn schoonmoeder weet niet dat we bezig zijn, omdat we haar zo graag willen verassen. Ik heb het 1 vriendin en mijn eigen moeder verteld, verder willen we het graag geheim houden. Eigen schuld dus, maar soms toch lastig; ik las gister dat het binnenkort moederdag is toen we bij schoonmoeder waren. Mijn vriend maakte toen een opmerking en mijn schoonmoeder reageerde "alleen voor ons want 'pimpelmeesje' is nog geen moeder". Ze bedoelde het goed, ze denkt dat we wachten en ze wilt heeeeel graag oma worden, dus t was n beetje grappig-aanmoedigend, maar ik kon wel door de grond zakken. Het deed zo veel pijn, als alles goed was gegaan was ik met moederdag misschien al wel 9 maanden moeder geweest.. Hoe gaan jullie om met moederdag? Ik ga gezellig met m'n schoonmoeder met n stalen gezicht high tea-en
Lastig he!! Ik heb er wel wat moeite mee.. Heb al tegen m'n vriend gezegd dat ik instagram en Facebook vermijd die dag. Toch omdat ik al een paar jaar met Moederdag denk; nou volgend jaar ben ook vast of zwanger of moeder.. Maar dit is net als mijn verjaardag of kerst, blijf het lastig vinden.. Veel succes met de high tea, wordt vast gezellig! En wij gaan gewoon voor meer geluk volgende Moederdag!
Ik had eigenlijk uitgerekend geweest op moederdag maar helaas een miskraam gehad.. nu hoop ik rond moederdag een positieve test te krijgen maar we zullen het zien. ik heb idd net als alle meiden denk ik op sommige momenten erg veel verdriet en de vragen waarom en hoe nu verder. want als het wel goed ging hoe voelde ik me dan.. maar onze tijd komt zeker!
Jeetje das wel extra zuur Milou zal voor je duimen dat er toch iets moois is voor jou met moederdag.. Ik heb zelf ook misschien rond die tijd m'n nod, maar dat hangt helemaal af wanneer m'n ovulatie deze keer is.
Heel herkenbaar. Ik zou met Moederdag of net moeder of bijna moeder moeten zijn, maar dit mocht helaas niet zo zijn. Ik word ook gek van alle reclame rond Moederdag alsof ze me iedere keer weer willen herinneren dat het voor mij nog niet zo ver is... 04 mei mijn nod, hoop dus wel zwanger te zijn op Moederdag, maar ik vrees het ergste... Succes met je high-tea. Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt!
Heel herkenbaar... Meer van die 'speciale' dagen zijn wel eens moeilijk hier... Vaderdag, moederdag, je verjaardag (want dan ben je alweer een jaartje ouder), Kerstmis en de eindejaarsfeesten... Ooit is het onze beurt! Daar moeten we gewoon in blijven geloven! Dikke knuffel!
Dit jaar vier ik mijn eerste Moederdag, vorig jaar konden we op Moederdag bekend maken dat we in verwachting waren. Daarvoor 2 keer zwanger geweest maar dit mocht helaas niet zo zijn.. Bepaalde feestdagen deden pijn maar ik bleef hoop houden dat het voor ons ooit zo mocht zijn en gelukkig is dat nu zo ver. Ik hoop voor jou Pimpelmeesje maar ook voor de andere dames, dat jullie snel ook Moederdag mogen vieren.