Hoi dames! Wil jullie eens met mij meekeken, lopen deze goed op? Voor m'n gevoel ging het sneller bij m'n vorige zwangerschap Ik heb waarschijnlijk op of rond 11-08 mijn eisprong gehad (zie mijn andere topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekende-datum-berekenen.662066) Onderstaande testjes zijn van zondag t/m vanmorgen, dus van 9 t/m 12DPO De CB is van gistermiddag.
Ja hoor. Je kan het beste je testen om de dag vergelijken omdat je hcg in 48 uur verdubbeld en niet in 24 uur. Als je 10 en 12 dpo naast elkaar legt zie je dat 12dpo duidelijk donkerder is.
Ziet er mooi uit! Spannend! Voor als je verder gaat met testen met kruidvat: op een gegeven moment lopen ze niet meer mooi op, geeft geen knaller. Had ik zelf en zie het al meerdere keren op het forum langskomen.
Ah, ik heb zelf met 14DPO een knaller gehad bij mijn vorige zwangerschap. Dat was vorig jaar mei Misschien zijn de testen veranderd sindsdien?
De k2v5 testen knalde bij wel heel duidelijk. Maar dat was pas toen ik 5 weken zwanger was. (Ja beetje onzeker ) Oploop ziet er mooi uit hoor. En een keurige test voor 12dpo. Gefeliciteerd!
Ah ik zei het verkeerd opzich wel een knaller, maar geen duidelijke oploop meer op het eind terwijl je die jij bijv action nog wel ziet! Die knallen meer zeg maar