Nu op ongeveer 14 DPO en vanochtend testte ik lichter dan gisteyren.. in het echt beter te zien dan op de foto.. Komt dit vaker voor of moet ik me zorgen maken?
Ik vind de teststreep behoorlijk hetzelfde. Op de onderste is wel de controlestreep duidelijker, maar misschien had die test net wat meer roze vloeistof gekregen in de fabriek . Feit dat de teststreep hetzelfde is, is een goed teken hoor
Ik zie geen verschil hoor, plus een een opgedroogde test vergelijken met een verse is zinloos bij predictor, die kleuren nog heel lang door
Ik snap je onzekerheid helemaal hoor, blijft altijd spannend. Maar eerlijk gezegd ik zie geen verschil tussen je testen en daae komt bij dat die vandaag nog niet opgedroogd is. Dus geen zorgen. Je bent zwanger en meer dan dat kan niemand en ook gwen enkele test je op dit moment geven. Gefeliciteerd meid
Dankjewel voor jullie reacties.. stelt me wel gerust! Ik ben gewoon zo onzeker geworden door een eerdere miskraam..
Is toch logisch. Ik heb net heel wijs gedaan maar geloof me ik was net zo (en nog hoor schieten dagelijks allerlei gedachtes door mn hoofd) het onbezorgde is helaas voorbij na een miskraam.
Ik zie geen verschil hoor. Maar terugkomend op je vraag. Mijn test op 14dpo was ook iets lichter. Maar vanmorgen toch echt een prachtige echo gehad
Ik vind beide testen echt heel netjes en verschil minimaal. Ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. Beter stoppen met testen denk ik want dit ziet er gewoon erg goed uit!
Heb je al een keer terug naar de test gekeken een paar uur na de foto? Want mijn ervaring is dat de predictors echt nog heel lang na het testen bijkleuren, waardoor je ze heel moeilijk kan vergelijken vlak na het testen.
Ik had het deze week ook, ik vond m'n test echt lichter dan de eerste test die ik deed. Als je nu naar het rijtje kijkt is dat echt absurd (gaat om de twee bovenste van de rij)