zoals de titel al zegt ben ik al 4 dagen overtijd terwijl ik normaal altijd heel erg op tijd ben met me ongesteldheid.. heb al een test gedaan maar was negatief.. vanaf welke week test je vaak positief?
Veel wel vanaf hun nod, maar er zijn er ook die pas later positief testen. Ik geloof dat hcg zich per 2 dagen verdubbeld, dus overmorgen weer een testje?
hoop het wel het is alleen dat ik het alleen moet doen.. en pas 's avonds met me kerel kan delen via de chat
Ik wil je niet valse hoop geven maar had het deze maand ook. Afgelopen maandag dacht ik ongesteld te worden maar had maar twee dagen wat roze en bruin. Daarna stopte het. Afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest en vanmorgen weer een. Zie mijn banner...
Hm dat lijkt inderdaad wel echt ongesteld.. Deze maand temperaturen? Vlak voor je ongesteldheid gaat je temperatuur zakken..
nou ga er pas over 8 weken echt mee bezig.. me vriend is dan pas weer thuis dus heb er nu ook nix aan
Maar wat je wel kan doen is temperaturen. Dan zie je meteen wat je temperatuur doet tijdens de eisprong en vlak voordat je ongi wordt. En als je dan over 8 weken flink gaat klussen met je vriend, dan weet je al hoe je cyclus in elkaar steekt door het temperaturen Het is maar een tip!