Zoon 1 wordt 8 jaar en dat moet gevierd worden. Vorig jaar zijn er naar een krijspaleis geweest omdat mijn vader 3 week ervoor was overleden en we snel wat bedachten. Dit jaar dus wat anders. Eigenlijk hebben we alles wel in de regio. We kunnen wel een auto lenen ook en wij hebben een 7 zitter. We zijn met zo'n 7 a 8 kinderen. Wat is leuk? Kinderen zijn 8,9 of 10. Budget is 120 euro. Wat is jullie goed bevallen als indoor feestje? Mijn zoon zelf vragen is lastig, teveel keuzes doet hem compleet blokkeren en raakt hij volledig overstuur.
Dan zou ik hem twee keuzes voorleggen, concreet (wil je daar of daar naar toe) of wat meer open (wil je iets actiefs of iets … doen). Wat hier goed bevallen is, is vooral klimmen, trampolinespringen en luchtkussenpark. Paardrijden was ook leuk, maar daar moet je eigen kind maar net van houden. Zwemmen was ook een succes voor de kinderen, maar zelf vond ik dat wel een ‘dingetje’, vind de verantwoordelijkheid groot. Mijn jongste dochter is al een keer of drie bij vriendinnen op een survivalfeestje geweest, dat was ook iedere keer geslaagd. En minder actief: de bioscoop, hier tot nog toe ook altijd een succes. Bowlen is ook niet vreselijk actief en vonden ze hier ook altijd leuk (ik vind er geen zak aan ).
Ik wil hem ook inderdaad 2 keuzes voorleggen, maar die moeten al wel echt concreet zijn. Anders krijgt hij een error. Luchtkussenpark leek mij ook idd wel leuk haha maar is te prijzig helaas. Met zo'n 22 euro per kind is dat teveel. Trampoline springen zal ik even naar kijken! Thanks We hebben een paard, die kan 1 aai krijgen met moeite van hem dus helaas. Heeft er in zijn leven alleen als baby op gezeten, daarna was de liefde over. Had mij wel leuk geleken
Of anders gewoon een uurtje springen ipv een arrangement bij een springkussenpark. Bij een trampolinespringen zijn arrangementen volgens mij ook prijzig.
Welke regio wonen jullie? In het geval van ZH, dan is dit misschien wel wat: https://www.indoorpretpark.nl/
Niet een of ander escaperoom achtig iets voor kinderen? Dochter had een beautyparty mja das meer een meiden ding (was wel errug tof)
Oeee daar ga ik naar zoeken! Denk je niet dat een escaperoom hem een error gaat geven ivm tijdsdruk? (Hoewel hij er moet toesten etc ook geen last van heeft) Nee beauty party niet haha, hoewel hij veel vrouwelijke kanten heeft en de hele dag armbandjes maakt is dat een brug te ver
Ik denk dat je ook moet bedenken hoe lang het feestje/de activiteit moet gaan duren. Ga je ook eerst nog thuis taart eten, bijv? Veel dingen zoals bowlen, glowgolf, etc, zijn een uurtje vermaak. Zo’n trampolinepark kun je nog kiezen voor 90 minuten, bijv. Maar dat ga niet redden met het budget, want dat is geloof ik 18 euro per kind. Met naar de bioscoop ben je wel langer om de pannen. En wil je ook dat ze blijven eten, bijv?
Ik weet niet waar je woont, maar in Leeuwarden zit het Stenen Tijdperk, een superleuk Lego/Playmobil speelcafe, waar ook kinderfeestjes gehouden worden.
Budget is puur voor uitje. Ze eten eerst thuis taart en doen cadeautjes, dan en route, en afhankelijk van of ze daar kunnen eten of niet (budget mag dan wel naar 150 eventueel), neem ik ze weer mee naar huis voor patat. Ik neem ze om 14.00 mee en tot 17:30 vind ik prima
paintballen, bowlen. Lassergamen, er zijn ook bedrijven die lasergamesets voor een dag verhuren, dan kan je zelf het bos in.
vergis je niet in de kosten voor taart en patat. Als je zelf gaat bakken valt het mee, maar halen is het ook vrij prijzig. Ik zou zeker kijken wat die kosten zijn en wat de kosten dan per kind worden (en geen bende in huis )
Moet zeggen dat t krijspaleis wat dat betreft wel echt makkelijk en goedkoop was... maar goed. Ik wil dat écht niet weer
Mijn kinderen worden heel blij van lasergamen en klimmen. Een survivalfeestje zouden ze ook tof vinden.
Survival leek mij ook gaaf voor hem maar ik denk dat alleen nr3 dat ooit kan krijgen haha, met 2 winterkinderen zit dat er niet in. Met nr3 kan ik los gaan met de outdoor feestjes hihi Lasergamen hebben we nu als 1 optiekeuze nu Klimmen heeft hij nog nooit gedaan. Wel naar gekeken maar ik durf t niet aan nog dit jaar eerst maar eens voor de fun klimmen.
Moet het ergens heen zijn? Van Kaat heeft nl onwijs toffe feestjes voor thuis. Overal zit een heel uitgebreid en goed draaiboek bij en printables om je feestje helemaal aan te kleden. En bij veel feestjes kun je een box bij bestellen met spullen die je nodig hebt. Wij hebben vorig jaar toen zoon 9 werd het professorfeestje gedaan en dat was echt geweldig.
Hier hadden we een zwemfeestje, vooraf thuis taart en dan bij het zwembad frietjes, vond het 100x fijner dan een feestje thuis en iedereen vond het leuk.