IKEA haalt babyslaapzak terug

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Loeki2, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IKEA roept klanten op om de babyslaapzak BARNSLIG terug te brengen naar de winkel, waar het aankoopbedrag wordt vergoed.

IKEA heeft twee meldingen van klanten ontvangen dat onderdelen van de ritssluiting hebben losgelaten. De kleine onderdelen kunnen verstikkingsgevaar opleveren voor kleine kinderen. IKEA raadt bezitters dan ook aan de slaapzak buiten bereik van kinderen te houden, en terug te brengen naar de winkel.

De slaapzakken zijn vanaf april 2008 verkocht en herkenbaar aan de datumcode 0745 tot 0824. Deze datumcode vindt u op het label dat aan de binnenkant van de slaapzak is vastgenaaid.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met IKEA op telefoonnummer 0800 - 453 26 49. Dit nummer is op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10.00u tot 21.00u en op zaterdag van 09.00u tot 20.00u.

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hey die heb ik ff kijken naar 't nummer

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

nah die kan dus terug.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als ie buiten de datum code is, hoeft ie dan niet terug? Ik moet ook even kijken...

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nee als je code tussen die 2 nrs. valt dan wel.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Verplaatst naar Films, televisie en nieuws.

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Offtopic: Haha Koeky wat een vervelende banner, ik wil steeds kijken wannneer je meisje kon rollen etc, maar dan springt ie alweer door!

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) ja ik moet 'm ff aanpassen zodat ie wat langzamer gaat. :D ow wacht ik heb 't tooltje gevonden zal 't gelijk doen als 't lukt. Zit nl. op me werk stiekum te forummen ;)

edit: aangepast ;)

9. Jmr

Jmr Niet meer actief

Ook hier een slaapzak die terug kan!
    pffff, Ikea zit nu niet bepaald bij me om de hoek....
    maar ik gebruik de slaapzak maar niet meer
    (hij lag al in de kast omdat het nu een beetje te warm is)

Deel Deze Pagina