Jonge meisjes die mooi willen zijn. mooie kleding, mooi uiterlijk, enz. Jonge meisjes gaan naar de plastisch chirurg voor grote borsten, en zelfs schaamlippen Wordt steeds gekker! jessica
Ja maar die meisjes zijn nog zoooooooooo jong En die Sadef is echt een mooie meid. @Ayyildiz, meen je dat nou
Volgens mij is dat mens (die dat meisje hielp met dr borsten) ook onder het mes geweest, of iig botox.
Schaamlip corectie en tegelijk een borstvergroting....... @Ayyildiz,kan me voorstellen, zou het ook wel willen met m'n heuptassen
dat ene meisje (Marion) is dus overleden Ze wilde een borstvergroting en lipo, en er waren complicaties ontstaan Jee het was echt een mooi meisje, je zag d'r moeder en d'r vriend. Haar moeder zei al dat plastisch chirurgen eerst heeeeeel goed met die meisjes zouden moeten praten.
jeetje zeg feitelijk zijn het gewoon nog kinderen... ik kan gewoon niet begrijpen waarom een arts dat doet , de meeste meisjes zijn dan nog het groeien toch ? echt raar ik snap wel dat ze het willen maar waarom op die leeftijd ? wacht daar nog lekker een paar jaar mee ... L.sybje
Die meisjes zijn 16, en als ze 18 zijn hup een paar tieten voor je verjaardag Toen ik bevallen was van m'n dochter en na de vierde dag stuwing kreeg, dacht ik oooooo wat doen ze zeer, voelen vrouwen dat nu ook als ze geopereerd zijn Nee voor mij echt niet, ben veel te bang.
Daarom alleen al zou ik het niet willen. Trouwens mijn mannetje ook niet, die vind ze prima zoals ze zijn. Alhoewel ik ze nu mooi en mooi groot vind, zullen ze na de bv wel weer theezakjes gaan worden was na de bv van m'n dochter namelijk ook. Hoop het niet maar toch absoluut geen borst vergroting En hoe vond je dat meisje dan met die schaamlipcorrectie ze vond het niet mooi dat er wat ''uithing''....