Wat vinden jullie van de naam Connor? En waarom? Vind je het kunnen in Nederland of wordt de uitspraak lastig? Ik heb m op ons lijstje gezet maar twijfel over de uitspraak in nl. Thanks!
Ik vind het leuk! Uitspraak vind ik niet lastig en ik denk dat het wel kan hier in Nederland. Uitspraak is natuurlijk wel een beetje vernederlandst 'konner' en klinkt niet echt Amerikaans/Engels meer.
Los van dat de naam niet m’n smaak is vind ik de uitspraak op z’n Nederlands (Konner of Konnor) echt niet mooi en denk wel dat je dat veel gaat horen.
Heel leuk! Mijn dochter zit bij een Connor in de klas en het is zo'n onwijs leuk kind, dan heb je al snel een leuke associatie . Uitspraak bij hem is Konnor, met korte o-klanken. Maar de andere eventuele optie zou denk ik 'konner' zijn en dat is ook niet erg lijkt me.
Heel mooi! Conor vind ik nog mooier maar dat is smaak natuurlijk. En de uitspraak is niet zo moeilijk toch, Nederlanders spreken over het algemeen voldoende Engels om die naam goed uit te kunnen spreken. Naam staat ook op mijn lijstje
J Ja al wordt het toch snel Konner in plaats van de Engels o klank. Dus daar denken we nog over wat we daar van vinden.
Eerlijk gezegd worden zoveel namen verkeers uitgesproken en geschreven dat ik me daar niet zo druk om zou maken. Snap wel je dilemma, succes met je keuze!
Ik ken maar 1 uitspraak en dat is de amerikaanse dus ik zie niet in hoe daarover verwarring kan ontstaan Ik hou zelf niet van amerikaanse namen maar de naam an sich is prima
Een Nederlandse o klinkt anders dan een Engelse o in Connor, dat bedoel ik dus meer. Engels is het meer Kahner en Nederlands kan het dan snel Konner worden ben ik bang.
ik denk dat vanwege de hoeveelheid Engelstalige films en series je de verwarring met verkeerde uitspraken niet zo snel zult hebben eigenlijk. Leuke naam!