Hey, Nooit gedacht dat ik blij zou kunnen zijn als ik ongesteld wordt, maar vandaag ben ik het dus wel. Overmorgen kan ik starten met de Clomid, en dan kan deze cyclus de eerste IUI gebeuren. Ik ben door het dolle heen, zo gelukkig dat we eindelijk eens een "serieuze" kans krijgen om zwanger te worden! Weet er iemand of je Clomid best 's morgens of 's avonds inneemt of maakt dat geen verschil? Groetjes
Hoi EllenVL, Ik had dat ook. Aan de ene kant baalde ik dat ik ongi werd, omdat je dan niet zw bent, maar aan de andere kant weet je dat je gaat beginnen om het goed aan te pakken. Ik start ook met mijn eerste i.u.i. Ben maandag voor echo geweest maar toen waren de eitjes nog niet groot genoeg. Morgen weer heen voor controle en dan hopefully na het weekend de i.u.i. Wel spannend allemaal he! Liefs Hope..
ps; ik neem de clomid ´s morgens. De bijwerkingen die ik heb zijn ´s nachts mijn bed uitdrijven, heel af en toe heb ik overdag ook last van een hittegolf Verder ben ik emotioneel. Maar dat hebben we ervoor over.
Heel veel succes meid! Hoop dat je geen last hebt van de clomid. Ik nam ze altijd na het ontbijt. Hoop dat je snel zwanger bent!
heel veel succes meid hopelijk heb je niet te veel last van de clomid en raak je snel zwanger toi toi toi bijwerkingen clomid die ik had: stemmingswisselingen, warmte aanvallen en moe maar op zich vond ik het wel meevallen
Ik heb deze maand voor het eerst clomid gebruikt. Ik had last van warmte aanvallen, over et algemeen alleen `s nachts en ik was vreselijk moe, ik kon soms echt m`n ogen amper open houden. Ik heb morgen m`n derde iui, dit is de eerste met clomid
Hallo Ellen, Veel succes deze maand. Hopelijk blijven de bijwerkingen je bespaard... Ik heb 5 maanden Clomid geslikt. De eerste maand had ik nauwelijks bijwerkingen. Daarna werd het wel steeds iets meer op de een of andere manier, vooral mijn stemmingswisselingen en het zwemmen in bed ook. Maar het is de moeite waard als het iets oplevert he! Succes dus
Ik had eigenlijk nog een vraagje. Ik heb met men gyn gebeld, en ik heb op dag 13 een echo om te kijken of er eitjes rijpen, maar ik vind dit precies laat. Wat denken jullie? Zijn er nog die pas zo laat een controle krijgen?
Dat scheelt bij mij per maand. Toen ik het nog zonder medicijnen deed, sprong mijn eitje meestal pas rond dag 21. Met Clomid verplaatste het naar dag 17, en nu met Gonal de eerste keer naar 14 en de tweede keer naar 15. Overigens is het wel bijzonder dat mijn eisprong met Clomid naar voren kwam, volgens mijn arts is het meestal juist later door de Clomid. Maak je geen zorgen, het is vast juist precies goed! En uit ervaring kan ik zeggen dat het ook echt heel naar is als je te vroeg bent. Dan zit je daar, met die nare echostaaf, en is je fm pas 9 mm of zo... Dan moet je vaak nog 2 keer. Sterkte!
dat had ik dus....vandaag voor de 2e fm geweest. Afgelopen dinsdag op dag 10 de eerste. Maar wederom waren ze vandaag nog te klein, ik moet maandag weer. Wat mij betreft mogen ze de volgende keer op dag 13 beginnen. Maar aan de andere kant wil je ook niet dat ze mis grijpen.