Jemig Conny. Wat zal jij je ellendig hebben gevoeld en toch ook mooi weer hebt moeten spelen. Dit soort dingen blijven vervelend en het is logisch dat het steekt hoor. Je gunt het een ander, maar het meeste gewoon jezelf, dat blijft een feit. Ik denk aan je, en ook voor ons allen hier gaat de zon schijnen. 2008 wordt een topjaar voor ons, als je dat maar in gedachten houd. Nog een paar nachtjes en dan heb je je intake. Ik ga keihard voor je duimen. Heel veel liefs, Elvira
meid dank je wel, ik probeer het positief in te zien maar dat lukt niet altijd. Mijn vriendinnen hadden er ook veel moeite mee om het te vertellen, 1 daar van is door de pil heen zwanger geworden, een ongelukje dus. Zij vond het helemaal erg om te vertellen, ik begrijp dat het voor hun ook moeilijk is. Maar waarom raakt het me dan toch zo hard? Wij lagen gister in bed en zeiden tegen elkaar, 2008 wordt ons jaar dat probeer ik nu maar elke keer hard op te zeggen om het verdriet toch een beetje los te laten. De woorden van jou geven mij weer moed en kracht, dank je wel. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. knuffel conny
hey conny snap je gevoelens heel goed meid! ik ga ook heel hard voor je duimen dat 2008 jullie jaar gaat worden. heel veel succes over 3 dagen en laat je weten hoe het is gegaan? doe ze maar de groeten van me
nou meiden morgenochtend om tien voor elf hebben wij het intake gesprek voor ivf. Ik ben best zenuwachtig maar probeer positief te blijven. Ik laat jullie morgen weten hoe het was. knuffel conny
nou meiden daar ben ik weer, bedankt voor het duimen het heeft geholpen. Ik mag in januari (over twee weken) met de pil beginnen en we staan voor februari ingepland voor ivf. De afspraak was vervroegt omdat dr. b zelf kregen ipv de andere arts. 18 januari moeten wij naar de verpleegkundige voor een gesprek en uitleg over het spuiten. Mijn man moet voor de zekerheid ook nog een zaad onderzoek doen maar dat is meer voor de fomaliteit zij hij. Ik ben zo opgelucht dat het nu in werking gezet gaat worden maar ook een beetje teleurgesteld dat mijn rechtereileider toch helemaal verkleeft licht. Het gaat nu echt gebeuren, heel erg spannend. knuffel conny
Goed nieuws Conny. Naast het feit dat het nu allemaal wel heel spannend wordt en dichtbij komt, denk ik dat het wel heel fijn voor jullie mag zijn dat je weet dat het nu allemaal echt gaat gebeuren. Ik hoop zo dat 2008 voor jullie een geweldig jaar gaat worden! Groetjes, Josien
meiden dank jullie wel, het doet me goed om de berichtjes te lezen. Ik ben zo blij met dit forum, zo weet je dat je er niet alleen voor staat. Hahahaha heb net babyboom zitten kijken, toch raar als daar je eigen arts staat.
oh komt dr b bij babyboom of ....? tja ik trek het helaas nog niet zo om dat soort programma's te kijken maar nu word ik wel nieuwsgierig
ja hij was de gyneacoloog die het programma begeleide voor vruchtbaarheidsproblemen. Ik had het 1 maal gezien en gister de laatste uitzending. Dus wij moesten wel lachen dat wij de ochtend bij hem op de polie waren en ´s avonds zie je hem op tv.
nou gister ben ik ongesteld geworden, voor 18.00 uur en dus met de pil begonnen. Nu gaat het echt beginnen, heb er wel een tegenstrijdig gevoel bij om de pil te nemen terwijl we zo graag een tweede kindje willen. De 18e hebben wij een gesprek met de ivf verpleegkundige en krijgen wij de spuitinstrukties. Echt spannend, begint nu toch wel te kriebelen allemaal. Ik duim dat 2008 ons jaar gaat worden.
dank je wel, jij ook heel veel succes. Inderdaad misschien komen we elkaar wel tegen, wij moeten 18 januari naar de ivf verpleegkundige. knuffel conny
Onze afspraak van 18 januari is verzet naar aankomende vrijdag. We moeten om 13.00 uur bij de ivf verpleegkundige zijn voor de spuitinstructies. Helaas is gisteren mijn oma overleden, zij was als een moeder voor mij en het verdriet is intens. We laten de afspraak gewoon door gaan omdat mijn oma dat niet ander zou willen en het geweldig zou vinden als wij er een kindje bij zouden krijgen. Ik mis haar zo, conny
oh meid toch gecondoleerd met je oma ik mag pas 16jan komen dus helaas komen we elkaar dan niet tegen denk ik meid doe het rustig aan en heel veel sterkte!
jeetje Conny ik wil jou en je naasten heel veel sterkte en kracht wensen met het verlies van je oma! Spannend hoor dat de afspraak verzet is naar morgen! ik wil jullie heel veel succes wensen!