dank jullie wel, het is nog steeds moeilijk morgen wordt ze begraven en is het echt de laatste afscheid. De afspraak is heel goed gegaan, we hebben een prikpen mee gekregen en het spuiten ging heel goed (we moesten een keer proef spuiten). We zaten er echt met gemengde gevoelens en ze stelde ook voor om het uit te stellen maar dat wou ik echt niet. Mijn oma had me een schop onder mijn kont gegeven als ik niet wou gaan. Het was voor ons ook wel een mooie afleiding in deze tijd.
fijn dat de afspraak zo goed is gegaan! Ik wil jou en je dierbaren heel veel sterkte wensen morgen, zal aan je denken!
Gecondoleerd, heel veel sterkte met het verlies van je oma. Succes met je afspr en met het spuiten en hoop dat je snel zwanger mag raken. Liefs wolly
gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte met het afscheid vandaag en natuurlijk de moeilijke tijd die komen gaat! Hopenlijk zal het spuiten je goed af gaan, heb je weinig bijwerkingen en zal het meteen raak zijn! xxx Jootje
nou dames aankomende dinsdag hebben wij de punctie, er zijn maar liefst 18 folikels. Heel spannend, om half negen moet mijn man zijn werk doen en om kwart voor negen is de punctie. Ik vind het ook best eng maar ik weet dat ik in goede handen ben.
Nou dames, vanmorgen de punktie gehad. Het is me 100% mee gevallen, de punktie zelf dan. Nadat de morfine uitgewerkt was voelde ik wel dat er wat gedaan was. Zware menstruatie pijn en heel moe. Ik had maar liefst 19 eitjes onwijs goed dus. Alleen heb ik instrukties mee gekregen ivm een eventuele overstimulatie. Ik moet minimaal 2 liter drinken, 2 maal per dag wegen en vrijdag moet ik bloedlaten prikken om te kijken of mijn bloed niet te dik is geworden ivm uitdrogen. Als het goed is en ik niet te veel vocht ga vast houden dan gaan ze vrijdag de terug plaatsing doen. Het is nu dus weer heel spannend, donderdag horen wij of er embryo´s zijn en hoeveel en dan vrijdag de tp. knuffel conny
Jeetje wat een super-oogst zeg! Nu duimen voor een paar pracht-emmies! En laat je ondertussen maar lekker verwennen, je hebt het verdiend!
zo mooie score conny! op naar een mooie tp heel veel succes en hou je maar lekker rustig ik ga heel hard voor je duimen
Vandaag weer heel goed nieuws, wij hebben maar liefs 13 embyo´s Super he, ik kan me geen mooier valentijns cadeau voorstellen. Nu maar hopen dat ik morgen een tp krijg en dat er niet te veel vocht in mijn buik zit, ik drink nu ontzettend veel om dat te voorkomen maar ik weet dat ik niet meer kan doen en dat de kans er in zit dat ze morgen niet gaan terug plaatsen. Meiden bedankt voor jullie steun dat doet me echt goed in deze spannende dagen.
Ohhh conny wat goed zeg! Ik las je onderschrift toen ik op mn andere favo-onderwerp DGK zat te lezen Heel veel succes met de TP! Ik duim voor je
Dank je wel, vandaag de tp gehad, jippieeee het mocht. Ik zat tegen het randje van overstimulatie maar met veel rust en veel drinken komt het wel goed. Spannend over twee weken weten wij het.
Ohhh wat goed! Nou meis, de spannende stress-weken zijn begonnen....maar geniet er ook van, je bent tenslotte nu ook een beetje zwanger! heel veel sterkte met het wachten en ik duim voor een positieve test! Dikke knuffel
Gisteren de terugplaatsing gehad oei, ik loop achter maar ben wel net op tijd om heel hard te gaan duimen voor je in de 2 wachtweken Groetjes Scat
WAUW Jou heb ik ook even gemist 13 embryo's! wat een topscore, waren er ook genoeg goed genoeg om in te vriezen? En een tp.. goed man! Ik duim voor je dat je over 2 weken een vet 2e streepje op je test hebt! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<