Conpleet in de war...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MBongers, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar.... zou het ook een miskraam geweest kunnen zijn? En dat je streepje nu weer aan het aflopen is? Of is dat onmogelijk?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Rogijuli zei volgens mij dat het ook een biochemische zwangerschap zou kunnen zijn.

Helaas zul je het pas weten als je ongesteld wordt. Is dat ongeveer 14 dagen na deze testen dan hebben ze gereageerd op je ovulatie.

3. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16

Mwah, dat denk ik eigenlijk niet hoor...ik heb (natuurlijk) nog nooit een zwangerschapstest gedaan rondom mijn ovulatie. Nu gedaan omdat ik bruinverlies heb en dit absoluut niet ken. Dus we gaan het idd zien en afwachteb weer...

4. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ja, klopt. Zou ook kunnen idd. Heb ik al een keertje eerder gehad.
    Precies, de tijd zal het leren 😉

5. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Dus Clear Blue met weken indicator reageert op een ovulatie? Terwijl Clear Blue Ovulatie test geen smiley geeft en dus negatief is? Zie foto's! Ik ga morgen maar bellen met de huisarts?? ;):$

Bijgevoegde bestanden:

6. Adrianna

Het lijkt me sterk dat ook die op je ovulatie reageren :D
    De bovenste is een stuk duidelijker dan je eerdere testen!

7. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    De bovenste (roze handvat) is een ovulatie test...:(

8. Adrianna

Oohh maar die geeft negatief aan.
    Volgens mij is het wel zo dat je testen toch echt wel negatief zouden moeten aangeven na een aantal dagen... je lh piek blijft immers ook niet zolang aanhouden.
    Het wordt wel een groot raadsel nu zeg!
    Zou ook inderdaad de huisarts bellen en desnoods vragen om een bloedtest.

9. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Precies! Ik 'werk' al 6 mnd met ovu testen. En elke keer als ik mijn ovu gehad had, waren de testen spierwit. Toen ik de ovutest in de houder had kreeg ik geen smiley dus negatief. Maar er is dus wel een streep te zien. Toen nog een clearblue test gedaan en die zegt zwanger???

10. Adrianna

De wonderen zijn de wereld nog niet uit... dat blijkt hier ook vaak.
    Je testen blijven alleen wel erg licht, maar ook dat hoeft natuurlijk niet altijd alles te zeggen.
    Een paar maanden geleden was hier ook iemand die echt behoorlijk wat bloed had verloren wat later een innesteling bleek te zijn... weet alleen niet meer hoe haar testen toen waren.

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Alle reacties hier zo te lezen denk ik persoonlijk dat je kort zwanger was maar het niet goed is gegaan. Ik weet het natuurlijk nooit zeker. Maar blijkbaar zijn je ovulatietesten negatief (btw nooit de binnenkant van een CB ovulatietest bekijken. Hier staat zo goed als altijd een streepje). En je zw testen beginnen nu af te lopen. De tijd zal het leren!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje wat spannend zeg.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Jawel, want ook die reageert op hcg (wat dus erg lijkt op lh).
    Bewaren

14. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Meiden, even een update..ik heb vanochtend weer een Kruidvat test gedaan. Die blijft licht. Ook een Clear Blue die aangeeft zwanger/niet zwanger. Die geeft aan niet zwanger. Gebeld met ClearBlue, die zeggen dat de test met de weken indicator veel gevoeliger is dan de ander die zegt zwanger of niet zwanger. Dubbel zoveel. Maar goed, volgens mij is Kruidvat ook net zo gevoelig als de wekend indicator van CB. Heb ook de ass vd huisarts gesproken en die gaat overleggen. Ik hoop dat ik bloed mag laten prikken want dit is niks die onzekerheid :(
    Had morgen ook nog een controle MRI staan en die maar afgezegd voor alle zekerheid....

15. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    CB zegt dat de ovutesten wel op een zwangerschap reageren maar de zwangerschapstesten niet op een ovulatie...

16. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Dat hoop ik ook!

17. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Dat zou heel goed kunnen idd! Je moet het staafje van de cb ovu testen er toch uithalen wil je ook weer een nieuwe kunnen doen en ik kijk wel altijd zodat ik ook kan zien of ie op loopt. De zw testen zijn het dus nog niet met elkaar eens :D :( idd tijd en hopelijk een bloedtest zal het uitwijzen..ik ga alsnog nergens van uit...

18. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Haha, laten we het hopen! Die lichte testen vh kruidvat vind ik dus ook heel vreemd! Ik hoop snel duidelijkheid iig :(

19. Maantje88

Maantje88 Niet meer actief

Hopelijk krijg je indd snel zekerheid... wat verwarrend zo..

20. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij twijfel CB kopen zeg ik altijd haha... Dat turen wordt je alleen maar gek van :D ... Ik denk dat je zwanger bent, ben benieuwd!

Correctie lees nu dat je die al gedaan had...
    Pffffff spannend!

Deel Deze Pagina