Conpleet in de war...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MBongers, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Meiden, even een update. Heb inmiddels de huisarts gesproken en ga morgenochtend nog 1x zelf testen. Mocht die test lichter zijn geworden of niet zwanger of juist donkerder en zwanger dan is het duidelijk ;)
    Als het vaag blijft dan ga ik meteen morgenochtend bloed laten prikken! Dus nog ff afwachten geblazen :D

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Wat spannend zeg! Ben erg benieuwd naar je testen morgen.

3. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ja! Ik ook!! Heb rond het middaguur nog een ovulatietest gedaan...die leek ietsje donkerder dan gister. Maar ja dat geeft ook geen duidelijkheid omdat die weer kan reageren op een zwangerschap. :$
    Zie foto's! De bovenste is van gister en de onderste van vanmiddag!

Bijgevoegde bestanden:

4. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    ben heel erg benieuwd
    hoop voor jouw positief resultaat!

5. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Nogmaals een CB ovulatietest geeft of een smiley of geen smiley. Ik begrijp dat je de staafjes eruit moet halen om ze te verwisselen maar de op of afloop zegt helaas niks. Met een andere ovulatietest zou je ook bijna altijd een streepje hebben. Je hebt namelijk standaard LH in je urine zitten. Pas als ie even donker of donkerder is dan de controle streep dan is ie positief of zoals bij de CB een smiley. Je ovulatietesten die je gedaan hebt zeggen dus helemaal niks. Ik hoor je niet over een smiley dus ga ik ervanuit dat je ook geen smiley hebt.

Wat betreft je zwangerschapstesten. Deze lopen niet op. Zelfs af zoals je zelf ook aangeeft. Hij heeft dus of gereageerd op een naderende ovulatie of je was kort zwanger en is niet goed gegaan. Morgenochtend nog eens testen en je weet voldoende.

Veel succes morgenochtend! Hopelijk heb je dan je duidelijkheid! 🍀

6. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ik ook! :)

7. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Thanks voor je reactie! En bedoel dit niet vervelend maar ik weet hoe ovulatietesten werken. Met smiley, zonder smiley etc. Streepje, lichter donkerder. Bij mij lopen de ovulatietesten altijd op, totdat ze even donker zijn en daarna (na eisprong) zijn ze wit. Dus voor mij zegt dat wel wat.
    Het klopt idd dat ik heb gezegd dat er een test afliep. Maar dat was voordat ik gister een positieve clearblue test had. En zwangerschapstesten zouden volgens clearblue en andere sites niet reageren op de ovulatie. Ga even er vanuit dat dit klopt ;)

Ik ken mijn lichaam heel erg goed (denk ik ;) En dit ken ik iig niet. Dus hoop in ieder geval snel duidelijkheid te krijgen. ☺🍀

8. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is. elk lijf werkt anders. Ik heb nooit witte ovulatietesten na de eisprong maar wel een duidelijke piek en daarna houden de testen nog vrij lang aan. Heb de clearblue ovulatietest nog nooit gebruikt maar wel de zwanger en kids dipsticks.

9. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ja, dat denk ik ook inderdaad! Grappig dat dat voor iedereen anders is.
    Zwanger en kids ken ik niet maar volgens mij zijn die ook wel goed!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    hier een stiekeme meelezer!
    en en en??

11. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Haha ik ook :p ben nou wel nieuwsgierig

12. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Oeee ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig hoor... Hoe is het afgelopen vandaag??

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    je houd het wel spannend TS

14. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Hopelijk is geen nieuws goed nieuws

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

16. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Je laat ons wel in spanning hoor :)

17. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ha meiden! Sorry voor mijn late reactie...druk geweest en geen zin om te reageren :(:) Vanwege helaas geen goed nieuws...ik had maandag de afspraak met de ha gemaakt om dinsdag bloed te laten prikken als de test dinsdagochtend nog positief was..en dat was ie helaas niet..
    Ik vermoed toch ook dat er sprake was van een biochemische zwangerschap. Wat helaas niet heeft mogen blijven zitten. Teleurstelling is best groot...ik weet we zijn 'pas' 8 cyclussen verder, waarvan 2 keer niet meegeteld kunnen worden (geen ovutesten en geen sex gehad in rondom ovu tijd..) maar toch. :(
    Thanks voor het meedenken en de betrokkenheid dames! Lief!

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ben je weer ongesteld dan? Anders zou ik zeggen dat deze misschien op jouw eisprong heeft gereageerd

Deel Deze Pagina