bankhoezen ikeabanken kleuren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

ik vroeg me af of ik de bank hoezen van de ikea banken kan verfen ik heb nu witte banken maar daar wil ik vanaf ik wil grijze banken nu zijn mijn banken net 6 maanden maar grijze hoezen zijn niet te krijgen zou ik dan mischien die andere hoezen kunnen verfen denken jullie? en waar koop je dat soort verf?

alvast bedankt

2. gemke

gemke Niet meer actief

ik zou de ikea eens bellen om te vragen of dat kan
    ik zou het zomaar niet aan durven in elk geval straks gaat het mis of kan het niet of maar half je weet maar nooit en dan heb je een lelijke bank

3. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Hoi

Ik heb het gedaan mijn bank was paars en nu zwart.
    Je kan bij drogist pakjes kopen en dan doe je het in de wasmachine .Ik heb hem wel op koud gewassen omdat hij eigenlijk naar de stomerij zou moeten maar het is gelukt.We hebben niet alles tegelijk gedaan omdat de hoezen gewoon te groot zijn.Daarna wel je wasmachine goed schoonmaken want er blijft altijd wat verf achter zeker bij de rubbers van de deur.En daana je wasmachine een paar keer leeg op een progamma laten draaien.Ik zou ook voordat je was een witte doek wassen om te kijken of hij nog afgeeft anders is alles straks grijs ;) Kan je wel gelijk een nieuwe gardarobe aanschaffen :p

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Of je moet van grijze kleding houden ;)

Ontopic: Nee ik zou je geen antwoord durven geven, voor hetzelfde geld gaat het mis.....Zou erg zonde zijn. Ik denk dat wanneer je Ikea opbelt, ze zullen zeggen dat het niet kan. Ze moet immers verkopen.....

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja dat denk ook wel ik heb hier ook nog een stoeltje staan op zolder die zoe ik eerst kunnen proberen dan!

maar mamaloew geeft de verf niet af dan?

6. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Bedoel je als je erop zit nee daar was ik ook bang voor maar gelukkig niet .
    Hoe groot is je bank trouwens die van ons was echt mega en de trommel van de wasmachine was erg klein daardoor moesten we echt proppen.
    .Heb je er ook kussentjes bij want dan zou je die eerst kunnen proberen.Volgens mij heb je ook verf voor in bad maar dat moet je even aan de drogist vragen.Trouwens dee omslag van de bank zelf die echt heel groot is hebben we meerdere keren moeten doen omdat de verf niet overal had gepakt omdat hij eigenlijk te groot was voor de trommel,maar uiteindelijk is het goed gekomen en waren we goedkoper uit ;)

7. danip

danip Niet meer actief

Je kunt via een winkel op internet ook andere kleuren hoezen bestellen voor bijna alle ikea banken. Die maken ze dan zelf, in allemaal verschillende stofjes en kleuren. Ik zal de link ff voor je opzoeken.

8. danip

danip Niet meer actief

Deel Deze Pagina