Hoi allemaal, Ik heb een vraagje. Ik was vanaf de 5e week tot 6,5 week heel erg misselijk. Heb zelfs medicijnen vd dokter gekregen omdat ik me zo slecht voelde. Ik ben nu 7+1 en sinds vier dagen helemaal niet misselijk meer. Ik slik de medicijnen dus niet en voel echt niks meer. 7+1 is toch te vroeg om al geen klachten meer te hebben? Ik weet dat t normaal is als t na een week of 10 afneemt.. Maar 7 weken?? Is het een slecht teken nu?
zou me er niet direct zorgen om maken. hier ging het ook met vlagen. soms heel erg en soms ook wel een paar dagen niet of weinig. en anders ff je vk bellen. beter gerustgesteld dan je zorgen maken.
Hier ook met vlagen tot een week of 7 en toen was t er constant. Ene moment minder als t andere... Maar als t zo lang weg was was t bij mij nooit een goed teken.. Dit heeft me deze zwangerschap ook heel veel ongerustheid en zelfs paniek bezorgt..
Wees blij dat je er (een paar dagen) vanaf bent. Haast geen 1 lichaam werkt volgens de boekjes. Bij de oudste ben ik van begin tot eind misselijk geweest en bij de tweede helemaal niet.... En toch zitten die 2 nu allebei op school Bij de 3e ook veel misselijk geweest en nu weer veel minder, als mn maag maar gevuld bleef.
Hier tot 7 weken hele dagen misselijk en op de een op andere dag was het weg... Nu 27+1 zwanger van een kerngezonde zoon (Banner klopt niet helemaal)
Maak je geen zorgen! Ik was ook heel misselijk van 5,5 tot 7 weken. Toen was het ineens weg. Ik maakte me echt enorm veel zorgen. Maar na een paar dagen was ik weer kotsmisselijk... Deze zwangerschap bleef de misselijkheid bij mij komen en gaan. Soms verschillende dagen niets, daarna weer opnieuw.
Dank jullie wel allemaal! Vandaag idd wel weer een weeig gevoel in mn maag dus was misschien alleen n kleine (zeer welkome) pauze geweest! Ben benieuwd wat me nog te wachten staat de komende weken...
Zou me niet direct zorgen maken. Sommige zijn helemaal nooit misselijk geweest. Ik ben zelfs jaloers op je, ik heb emesafene en primperan tm week 28 gebruikt ivm aanhouden van misselijkheid en blijven overgeven. Nu alleen nog maar misselijk rondom maaltijden.
Geen zorgen! Ik had een weeïg gevoel aantal weken en met week of 7 nergens meer last van. Gister weer gezien dat alles goed gaat!