hey, ik zit er even door want snap helemaal niets meer van mijn cyclus! Mijn cyclus is gestart op 2oktober ik heb geen normale regels gehad. Minder bloedverlies dan anders. Maar ondertussen heb ik dus nog steeds bloedverlies. Telkens als ik gemeenschap heb begin ik te bloeden! Eerst bruinbloed, daarna gewoon bloedverlies. Het bruinverlies blijft aanhouden. Ik moet geen tampon ofzo gebruiken maar plezant is echt wel anders!!! Ik durf geen gemeenschap meer hebben. We zijn aan het proberen voor een 2de kindje maar zo lukt't ons nooit! We krijgen medische hulp maar ik heb nu even geen behandelingen omdat ik 16 november een kijkoperatie krijg! Ik had gisteren echt steken in mijn buik en voelde me niet goed. Vandaag heb ik dit niet meer. Misschien weet iemand van jullie hier raad mee! Ik word er echt gek van!! Al heel erg bedankt!! Groetjes
HOihoi, Ik denk dat je baarmoedermond wat geirriteerd is, dat daar misschien een wondje zit dat steeds weer getriggerd word en open gaat. Hartstikke vervelend zeg! Wacht de kijk operatie even af, maar je kan ook eerder contact met ze opnemen,misschien kunnen ze eerder nog even onderzoeken waar dit bloedverlies vandaagn komt Imke