Beste, In Januari 2012 heb ik een operatie ondergaan die de pil minder goed zou opnemen , in Juni voor het eerst een prikpil laten zetten, 3 maanden later nog eens. Ik ben daarna in Januari 2013 begonnen met de pil te slikken, ben deze 3 maal vergeten in de eerste 2 weken. Week 3 daarom een menstruatie gehad van 1 week lang. Nu is 6 februari de 1e dag van mijn menstruatie geweest. We hebben rondom de vermoedelijke vruchtbare dagen geklust om de dag. Ik heb steken gevoeld in mijn zij, 2 maal, gisterenavond en vanmorgen roze slijm/bloed. Maar nu net bij het afvegen weer gewoon rood bloed. Hoe kan het dat ik steeds na nog geen of net 3 weken alweer ongesteld word? Of kan dit alsnog een innesteling zijn? Alvast bedankt voor de reactie
Hallo, Als ik jou verhaal zo lees denk ik inderdaad aan opnieuw een menstruatie. Je bent van de prikpil naar de gewone pil gegaan en die ben je een paar keer vergeten, dus jou lichaam is van slag en moet even wennen aan de pil. Slik je momenteel de pil? Wij beantwoorden deze vragen naast ons werk in de praktijk, we kunnen niet dagelijks de vragen beantwoorden, dus vragen of iemand de vraag wilt beantwoorden heeft geen zin, er komt dan ook een 1 achter jou vraag te staan en dan kan het zijn dat wij eroverheen kijken omdat als de vraag nog niet beantwoord is er een 0 achter staat Groetjes Ineke