Normaal is de kleine heel druk maar heb ze nog niet gevoeld vandaag Hoelang zouden jullie wachten voor je de vk gaat bellen voor advies?
Hoeveel weken ben je? Vanaf 24 weken zou je in principe je kleine een paar keer per dag moeten voelen. Heb je ook al in rust geprobeerd of de kleine dan wakker wordt? Als je het niet vertrouwt, zou ik gewoon gelijk bellen. Kleine moeite om even langs te komen om jou gerust te stellen!
ga eens rustig op bed of bank liggen, en probeer de kleine een beetje wakker te schudden.....voel je na een half uurtje niks dan bel effe vk.
Ben bijna 34 weken maar voel der normaal echt paar keer per dag lig ni al een poosje rustig maar er komt geen reactie
Gewoon nu bellen. Hier adviseren ze als je de baby minder voelt dan normaal te bellen. Ik heb ook dagen dat ik m weinig voel. Dan ga ik alle trucjes proberen: douchen, linker en rechterzij liggen, trap op en af, duw zachtjes in de buik, warme thee of koude frisdrank of wat eten, .. lukt het me dan nog niet, bel ik direct.. En mag altijd komen voor ctg. Kan makkelijk zo zijn dat de kleine zo ligt dat je hem/haar minder voelt. Maar just to be sure..
MIj adviseerde ze weleens om een glaasje appelsap te drinken ( zit suiker in wordt de baby bewegelijk van) Maar ik zou sowieso bellen....meestal weet je zelf wel wanneer je je babytje voelt. Mijn kindje was overdag altijd rustig en werd 's avonds actief. Zo een patroon wordt herkenbaar, maar als het opeens anders is zou ik zeker bellen...laat je hier even weten? Succes!
Als je je druk maakt altijd even de vk bellen. Vaak mag je gewoon even langskomen en luisteren ze even naar het hartje
Bellen!! Ik heb het ook eens gehad en mocht meteen langskomen. Er was in mijn geval gelukkig niets aan de hand maar het nam wel mijn zorgen weg!!
Heb een half uurtje onder de douche gezeten o te kijken of er leven is maar helaas ik gq nu bellen want zit me niet lekker
Wilde net reageren om te zeggen dat ik zeker even zou bellen, maar zie dat je dat net/ nu hebt gedaan/ gaat doen! Sterkte!