indalen????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dds, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo dames,

ik ben 32 weken zwanger (en 4 dagen) en heb steeds een drukkend gevoel onderin mijn buik. Soms is lopen of opstaan ongemakkelijk. Is de baby aan het indalen of zal ik de gyn. bellen? (o ja, als ik moet poepen, voel ik mijn baarmoeder/ pijn in schaamstreek)

bedankt.

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Wanneer je echt veel last hebt, zou ik wel even de vk bellen.
    Toen de kleine bij mij was ingedaald heb ik daar ook wel wat last van gehad, maar dat duurde maar een paar dagen. Had toen ook wel echt het idee dat het daarvan kwam.
    Weet je: bij twijfel eigenlijk altijd even bellen....

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Waarschijnlijk idd gewoon indalen, die kunnen ook oefenweeen veroorzaken en het zware gevoel van onder.

4. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Ik heb dat ook, een zwaar gevoel in mijn onderbuik. De ene keer wel de andere keer niet. Op dagen dat ik genoeg rust heb genomen, vallen de klachten mee. Op dagen dat ik wat meer doe, dan krijg ik weer last van dat zware en drukkende gevoel. Ik maak me er niet echt zorgen over. Ik probeer zo goed mogelijk te luisteren naar mijn lichaam. Dat gevoel is voor mij een teken dat ik rustiger aan moet doen, bepaalde dingen moet laten, of nog even lekker moet blijven liggen of zitten. Daar heb ik erg aan moeten wennen; ik heb nog 2 kinderen en wat huisdieren die troep maken en vond dat in het begin erg frustrerend, maar ik begin nu toch eindelijk mijn weg er in te vinden. Na seks had ik er ook last van, maar dat laat ik al een tijdje voor wat het is :p
    Poepen gaat niet altijd even makkelijk ik heb het gevoel dat de zwaarte van mijn baarmoeder alles een beetje dichtdrukt.

Groetjes Belletje

Deel Deze Pagina