Hey meiden, Vanmorgen weer zitten huilen op het randje van het bed omdat ik zo slecht geslapen heb. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen. Zodra ik even op mijn linker- of rechterzij lig gaat het zo'n pijn doen in mijn rug. Als ik mijn benen optrek helpt het even maar krijg ik weer krampen (waar ik dus wakker van wordt). Op mijn rug liggen heeft hetzelfde effect... . Ik heb al geprobeerd met een kussen onder mijn buik te slapen en een kussen tussen mijn benen maar ook dat helpt niet echt. Mijn nachten bestaan nu dus uit het doen van 'hazeslaapjes' van 1 à 2 uur (denk ik) waarna ik helemaal gebroken wakker wordt.... Getsie, ik vind het echt heel vervelend, heeft iemand misschien dé gouden tip voor mij? Liefs, Fem
meid ik weet wat je doormaakt, hier hetzelfde verhaal..het is echt een CRIME Ben ook wel erg benieuwd naar de gouden tip?
Ja, echt verschrikkelijk, en zeker als ik dan denk dat het nog wel 3 weken kan duren , ik zou niet weten hoe ik aan mijn rust moet komen... we wachten samen geduldig af
Ja idd als je dan bedenkt dat het ngo even een paar weekjes zal duren...... Heb nu wel veel over hoor voor een lekker dutje. We wachten samen dan maar op die ene gouden tip
Ja, en ik weet wel dat als ze e eenmaal is dat we dan ook gebroken nachten hebben, aar dan heb ik die pijn in ieder geval niet . Leuk zeg een tweeling... weet je het geslacht al? Spannend hoor.
Ja dan hebben we ander gebroken nachten Ja wij krijgen 2 meisjes...ben zooo benieuwd naar de 2 kleintjes.
Helaas... Behalve die kussentjes weet ik ook niet wat DE gouden tip is... Ik heb er zelf ook steeds meer last van. Pijn in mijn heupen als ik te lang op 1 zij lig. Op mijn rug gaat niet want dan krijg ik het gevoel dat ik flauwval (heel naar gevoel), en tja die buik groeit nou toch wel zo hard dat ik ook al een tijd niet meer in mijn favoriete buikhouding kan liggen. En idd Fem als de baby er eenmaal is heb je weer gebroken nachten door de voedingen enzo... Terwijl je dan juist toe bent aan een paar weken lekker lang uitslapen zodat je er weer helemaal tegenaan kan. Misschien kun je wel 's middags even slapen? En er schijnen ook mensen te zijn die zittend slapen... Lijkt mij helemaal niks maar misschien is het voor jou wel een optie? Sterkte in ieder geval!
Leuk zeg twee meiden, wij krijgen ook een meisje! Ik probeer 's middags idd ook te slapen, maar dan kan ik 's avonds weer niet slapen, lekker lastig he? hahahaha. Ik heb ook zo'n last van mijn heupen (gehad) en bij mij hielp het met name om een kussen tussen mijn benen te doen, als ik me dan omdraaide, draaide ik in ieder geval beide benen.... Ik heb ook al zitten denken om rechtop te slapen, maar ik vraag me af of ik dat wel kan , heb ik nog nooit gedaan namelijk...
Hoi Fem en Kreeftje, ik vond het een ROTstreek van Moeder Natuur, die slapeloze nachten door pijn en maagzuur en wat al niet meer Ik vond zelf die kussentjes niks en een voedingskussen al helemaal niet. Ik sliep dus ook overdag op de bank, half zittend/half liggend. Tv zachtjes aan, potje thee zetten, poes op schoot en wegglijden in slaap... alleen oppassen dat je dan niet met een pijnlijke nek wakker wordt Die tukjes 's middags maakten zo op het eindje van de zwangerschap wel wat goed. En ja, daarna is het wakker blijven vanwege je kindje, maar o, wat ligt je bed dan ook weer lekker als je er weer in mag! Sterkte meiden, nog even doorbijten dus
Ja, misschien moet ik dat ook gaan doen Darcy, half liggend, half zittend slapen op de bank, ondertussen kunnen wij het bed bijna niet meer in zoveel kussens liggen er hahahahaha. En ik weet het; het zijn nog maar een paar weken, maar stiekem ben ik wel blij als het eenmaal zover is hoor...
ik wacht mee op de gouden tip. Vreselijk die nachten. Heb de afgelopen twee weken een nacht redelijk geslapen. ( dan ga ik er 3 keer uit om te plassen maar slaap snel weer in) Verder ben ik iedere nacht elk uur wakker. doen mijn bekken en rug zo zeer dat ik niet meer weet hoe ik moet gaan liggen. Kussentjes helpen niet veel. Ook staat mijn bed in half zit stand tegen dat vreselijke maagzuur.
Ik zie er ook wel tegenop, nu gaat het slapen vaak nog wel goed, maar ben wel benieuwd hoe dat over een paar weken gaat. Het is echt vervelend als je zo'n zin hebt om lekker in je bed te gaan slapen, maar dan niet kan slapen van de pijn of niet lekker kunnen liggen, echt een afknapper dan, want ben dol op mijn bed Ik heb wel een tip: 's middags even gaan liggen, maar je wekker zetten anderhalf uur later en dan ook echt opstaan, anders heb je inderdaad het probleem dat je 's avonds niet kunt slapen. Als ik langer dan 2 uur slaap, lukt het me 's avonds ook niet meer.
hier nog een met slechte nachten nu al ! en door de pijnklachten die ik heb weet ik niet meer hoe ik moet liggen ppffff
Wat mij altijd helpt met rug- en heuppijn is warmte. Ik heb zo'n warmtematje gekocht met een stekker eraan die warm wordt die ik dan tegen m'n rug leg voor ik ga slapen. Echt heeerlijk! Werkt beter dan welke pijnstiller dan ook! Een kruik in je rug helpt waarschijnlijk ook, blijft alleen niet zo goed zitten (het matje heeft een band die ik om m'n middel vast kan maken). Wat betreft maagzuur; is al veel over geschreven, een tip die ik heb gehad van mijn verloskundige: papaya enzymen. Klinkt zweverig, maar werkt voor mij tot nu toe goed en ik werd 's nachts wakker van brandend maagzuur. Het zijn tabletjes en je kan het kopen bij reformzaken. Een vriendin van mij sliep veel beter met zo'n lang kussen ipv een gewoon hoofdkussen, maar dat heb ik zelf nooit uitgeprobeerd. Succes!
heb der nu al last van, die buik ligt echt in de weg. heb nu zo'n zwkussen waarin ik zo half rechtop lig en dat helpt wel bij mij en inderdaad warmte doet ook niet slecht, als ik een warm bad heb genomen slaap ik ook al veel beter. maagzuur is hier dagelijkse kost bij me en alleen gaviscon brengt soelaas bij mij, ze hebben der nu ook tabletjes in en die werken nog sneller en langer vind ik enja een echte goude tip bestaat niet denk ik gewoon hopen dat het niet te lang duurd
Luun, wat een supertip, waar kun je zo'n warmtematje kopen? Vanacht weer slecht geslapen, ik denk dat ik ca. 4 à 5 uur geslapen heb en ben nu dus helemaal gebroken . Maargoed. Ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik vond het al typisch..
Dat warmtematje klinkt mij ook wel goed in de oren. Ik slaap nu al weeeken ongeveer 2 uur per nacht en ben echt gebroken. Voorheen had ik gewoon zo'n elektrische onderdeken in mn bed, maar dat mag nu natuurlijk niet meer, ivm het risico van de vliezen...wil mezelf niet elektrocuteren. Maar zo'n band klinkt dan wel aantrekkelijk..
Nee, jezelf onder stroom zetten lijkt mij ook niet echt je-van-het , alhoewel je op een gegeven moment tot veel in staat bent denk ik Ik ben ook wel benieuwd of het echt gaat helpen zo'n dekentje. Merk wel dat als mijn mannetje tegen mij aan komt liggen (hij is altijd zo lekker warm ) dat dit ook wel even helpt...