net terug uit thailand en nu al een beginnend griepje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo dames.

Ben net terug uit thailand, ben daar de eerste dagen erg ziek geweest, de hele heen reis gespuugd en dit heeft daar ruim 4 dagen aan gehouden.

Hierna heb ik gelukkig nergens meer last van gehad en van mijn vakantie kunnen genieten.

Maar nu weer terug in nederland en het heerlijke hollandse weer, voel ik me helemaal niet lekker.
    Zoals het weer is voel ik mij ook zal ik maar zeggen.(in 1 dag tijd stront verkouden, een hele erge drukkende hoofdpijn de hele dag. wisselend misselijk)

Wat kan ik het beste doen om het zo min mogelijk te houden?

Hoop dat iemand tips heeft.

Liefs miranda

2. Niet meer actief

ik raad je toch aan ff een arts op te zoeken,vooral nu je zwanger bent.er ff zeker van zijn dat je niks hebt opgelopen dAAR

3. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Nou voor me vakantie heb ik 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingd verschijnselen.
    Ben gister bij me verloskundige geweest en die heeft me aanbevolen het de komende dagen gewoon een beetje rustig aan te doen.
    Maar wel bedankt voor je reactie

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    doe het gewoon lekker rustig aan zoals je VK ook zegt.
    Goed drinken en genoeg fruit eten.
    Als het te lang gaat duren kun je nog even bij je HA aan de bel trekken.
    beterschap!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zijn jullie niet in een malariagebied geweest, anders zou ik toch even de ha bellen, voor een check up.... anders gewoon even lekker rustig aan en zo goed mogelijk voor je zelf (laten) zorgen...
    Sterkte!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verloskundige is geen expert als het gaat om tropische ziektes etc. Ik zou je HA bellen om te kijken of je geen 'vieze beestjes' hebt meegekregen. Jammer genoeg lijken dingen als malaria, bilharzia, maar ook buiktyfus en dysenterie erg op 'gewone' verkoudheid/griep/voedselvergiftiging. Geen risico nemen tijdens je zwangerschap!

Deel Deze Pagina