miskraam zonder bloeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nijntje20, Jul 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje20

nijntje20 Nieuw lid

Jul 22, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik heb begin juli 2 dg voor mijn nod een zwangerschapstest gedaan. Die was licht positief. Ik voelde me ook echt zwanger en herkende de symptomen van mijn eerste zwangerschap.De volgende dag nog 1 gedaan en weer een lichte streep. Na twee dagen weer een test gedaan om te kijken of de streep donkerder werd, maar nu was er helemaal geen streep meer. Ergens is dus iets niet goed gegaan. Was dit een miskraam? Mijn menstruatie is niet gekomen en ik heb ook geen andere bloeding gehad. De zwangerschapssymptomen zijn ook weg.Moet je perse een bloeding krijgen? En zo ja...kan dat dan nog een aantal dagen of weken duren? Of moet ik gewoon wachten op mijn volgende eisprong en weer opnieuw proberen? Of kan ik nu niet zwanger raken doordat ik geen bloeding heb gehad? Ik hoop dat u antwoord hebt op mijn vragen.
    Groetjes!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Nijntje20,

je moet toch wel óf ongesteld worden als jet een heel vroege miskraam is, dus nog voor de innesteling eigenlijk, of binnenkort gaan vloeien door een vroege miskraam. Of je hebt over een paar dagen toch een positieve test in handen. Het is nog even afwachten helaas. Ik zou het zeker nog 2 weken geven.

groetjes Brigitte

Share This Page