hallo allemaal ik ben wel benieuwd hoe jullie de inestelling hebben ervaren bij mijn zoontje heb ik de hele dag steken en krampen in mijn buik gehad volgens mijn cyclus moest ik gisteren mijn innestelling hebben gehad ik heb een paar keer steken in mijn buik gehad maar ja nou weet ik niet zeker of dat de innestelling was gr
bij de innesteling van me mk ( lees aub over de mk heen) had ik krampen, 3 druppels bloedverlies was wat rozig en een stuke bruin ( sorry klinkt vies) en die dag was ik wat lui lam ellendig, en heel vroeg op bed gegaan, om 7 uur savonds al.
ik heb bij mijn dchtertje alleen maar oud bloed verloren en bij mijn zoontje voelde ik de innesteling ik wou opstaan en kreeg daar zoveel pijn kramp in mijn onderbuik en onderrug dat ik niet kon staan zitten lopen na een paar uur werd de pijn minder
Tijdens de innesteling ben ik letterlijk 2 a 3 dagen ziek geweest. Heel moe, had het heel koud en lag in bed omdat mijn lichaam niet mee wilde werken. Heb ook een veegje bruin bloed verloren. Maar dus niet de bekende krampjes, daar had ik juiste helemaal geen last van. Dit allemaal was ongeveer een week voor nod. Succes. Grt Vanilia
na me ei alleen maar ongi pijnen, best wel heftig dacht ook echt vroeg ongi te worden. geen bruin verloren.
de dag van de vermoedelijke innesteling had ik een heel klein beetje roze.. Ook wist ik die dag gelijk dat het raak was, ik voelde me af en toe een beetje duizelig, alsof ik 1 seconde oversloeg.. hierna gingen mijn borsten in een mega snel tempo groeien! vorige week hebben mijn borsten een weekje stilgestaan zo leek het en nu doen ze weer giga pijn... :S en ja ze zijn nog voller
Ik had echt twee dagen flinke branderige buikpijn, anders dan menstruatiepijn... Daarna niks meer, opeens was de pijn verdwenen en zwanger!
spannend want ik heb afgelopen zaterdag na mijn gevoel ook een innesteling gehad,ik wou opstaan en kreeg daar zoveel pijn kramp in mijn onderbuik en onderrug dat ik niet kon staan zitten lopen na een paar uur werd de pijn minder, ( heb dit even gekopieerd van iemand want heb precies het zelfde gevoeld ) en die week daarvoor zondags heb ik me ei gehad, dus nu maar afwachten tot dat ik kan testen vandaag al stiekum getest maar natuurlijk nega,maargoed ook nog veelste vroeg om te testen
Hoi Hoi, Weet iemand of dit een innesteling kan zijn? Ik vandaag zo een last van hoofpijn,misselijk en ben zo moe niet normaal! een week daarvoor had iklast van krampen en een opgeblazen gevoel dat ik nog steeds heb. Groetjes Sha.
Ja ik heb die vraag ook steeds, krampen,misselijk, wisselende stemmingen, rare eetgewoontes, en heel winden laten(is dit normaal?)
ik lag lekker te relaxen op de bank en kreeg ineens 5min lang flinke steken in mn buik, kon ook ff niks...
bij mijn eerste zwangerschap (tweeling) heb ik niks gemerkt van de innesteling.....en deze keer heb ik ook niks gemerkt en gevoeld van de innesteling zelfs geen drupje bloed verlies.... dus je hoeft het niet te voelen... liefs
Hoi Ik heb afgelopen zaterdag een licht rose veegje gehad daarna een beetje oud bloed dat is vanaf vandaag ook minder Ik heb aan komende zondag mijn NOD Hebben jullie hier ook ervaring mee ik had nog geen ervaring met oud bloedverlies Bedankt
precies 2 weken geleden ziek geweest veel last van mijn hele buik en diaree net als bij de vorige 2 keer.