constant leeg gevoel in maag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Irene, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nou heb ik toch net heeeel veel gegeten, zuurkool met worst en zat even (2 minuutjes) supervol en nu alweer heb ik een lege rammelende maag. In ieder geval dat gevoel heb ik. En dit is nu al zo'n 3 dagen aan de gang, ik kan blijven eten....Zou het een teken kunnen zijn? Dit heb ik normaal nooit ook niet voor ongi!

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dit heb ik ook.. zwaar vervelend,. ik vreet alles wat los en vast zit,, normaal let ik redelijk op wat ik eet en heb ik niet zo gauw honger maar nu wel,, het zou een teken kunnen zijn,, maar dat is afwachten,,

succes

3. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Ik heb dat dus ook.

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Na je eisprong gebeurt er veel in je lichaam qua hormonen.
    Dat zorgt ervoor dat je meer energie gebruikt en dat je dus meer honger hebt.

Als je meer dorst hebt kan dat ook komen door de verhoogde temperatuur na je eisprong.
    Heb ik gelezen.

Irisje

5. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Maar zou het ook met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben of haal ik me nu van alles in mijn hoofd?

6. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Natuurlijk kan dat, maar je zit nog ver voor je nod.
    Als het allemaal blijft aanhouden zou het zeker zo kunnen zijn.

7. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nou heb mijn mannetje op pad gestuurd en die is nu een beker Ben en Jerries voor mij aan het halen. Goh het lijkt wel alsof ik weken zwanger ben, hahaha! Hoop maar dat het een teken is, maar Irisje je hebt gelijk. Ik moet nog een week tot NOD dus ik moet geduld hebben. Die innerlijke rust die jij opeens hebt wat je ergens anders beschreef, die wil ik ook!

8. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb ook steeds zo'n hongerig gevoel in de maag. probeer het steeds wat weg te krijgen door veel water te drinken. Ik had ook al 6 maand geen chocola gegeten en nu heb ik vanmiddag toch chocolade muffins gekocht. Normaal eet ik heel regelmatig; ik ben lerares dus ik kan ook niet anders, maar nu moet ik eigenlijk steeds eten.
    Ook ik hoop dat het een teken is, maar ja.......Ik heb al eerder gedacht dat ik zwanger was.
    Ik hoop het ook voor de anderen op dit forum!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik stuur je wat van die innerlijke rust

*stroooi*

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Naar wie? Naar mij? Kan ik goed gebruiken. Wat dat betreft is het goed om op het forum veel te lezen. Dan zie je dat je niet de enige bent en dat er veel vrouwen zijn die het veel moeilijker hebben.
    Ik zie bij jou ronde 19 staan. Poe, das heftig. Sterkte meid.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi irene vroeg er naar.. dus ik strooi wat rond..
    wil ook best naar jou een beetje strooien! *strooi*

tis niet makkelijk nee, maar samen met mijn lieverd kom we er wel! we zijn altijd goed blijven praten er over. Ik heb gelukkig ook mijn innerlijke rust gevonden.

succes Bianca!

12. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Dank je. Nu zie ik het idd (dat Irene erom vroeg). Ik moest zo lachen om haar Ben en Jerry's verhaal dat ik vergeten ben verder te lezen.
    Ik denk trouwens dat het voor de meeste vrouwen hier goed is om wat innerlijke rust te vinden. Best stressvol dat zwangerschapsgedoe....

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je kan het zo stressvol maken als je zelf wilt denk ik dan maar. Sommige gaan er zo in op.. ik wil ze dan altijd behoeden voor verdriet of teleurstelling.. komt soms een beetje hard over.. maar bedoel het niet zo.

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Het zou een teken kunnen zijn. Ik wijt het bij mijzelf aan het ontpillen ( en de kou in huis) want mijn mond blijft maar gaan is hij net leeg zit ik al weer in de kast voor meer...
    Ik moet mijn ei nog krijgen dus dat is het niet.

Het is dus heel verschilend voor iedereen denk ik.

Ik hoop voor jou dta het aanhoudt en het een goed teken is...
    Nog even volhouden en we weten...

Deel Deze Pagina