Okay, ik denk steeds dat alles een teken van zwangerschap is, maar dit wil ik graag ff weten. Mijn ongi was de eerste 3 maanden 28 dagen en daarna werd het wat onvoorspelbaarder. Nu moet ik, denk ik, tussen vandaag en 4 dagen ongi worden. Ik heb een hele vreemde rugpijn in het midden van mijn onderrug. Het doet vooral pijn als ik voorover buig (bijv. om sokken aan te trekken. Eerste reactie van een ieder is natuurlijk: hoort bij ongi worden, maar......ik heb nooit dat soort rugpijn bij m'n ongi. Ben ook erg moe. Zou zo'n lage rugpijn in combi met vermoeidheid ook een teken van zwangerschap kunnen zijn? Wie weet dit? Wie heeft er ervaring mee? Wie had dit ook opeens voordat zij zwanger werd? Alvast bedankt.
Kan bianca, alles kan. Zolang je niet test weet je gewoon niks. Klinkt heel lullig maar echt.. alles kan..
hey meis, ik heb het sommige maanden ook heel erg, nu zeker, maar zit inmiddels ook vast aan de diagnose hernia, maar de pijn neemt tijdens mn cyclus dus wel toen, vooral vlak voor ik ongi moet worden. Bij mij is het dus nog niet een teken van zwangerschap geweest. Hoop natuurlijk dat het bij jou anders is. mn duimen draaien Daan
tja, ik negeerde die lage rugklachten dus al steeds, tot ook mn been wel errug zeer ging doen mn vorige cyclus, dokter had em snel door, loop nu bij de fysio. vrij pijnlijk allemaal en klussen is een beetje lastig zeg maar...hehe.
Bij mij is lage rugpijn geen goed teken, maar dat zal voor iedereen anders zijn. Hoe minder symptomen ik heb des te gunstiger het resultaat is, in mijn geval. irisje
ik krijg altijd pijn in me rug als ik ongi moet worden heb daar nu gelukkig geen last van dus ik hooop dat hetr een goed teken is voor me