Ervaring met Kira Forte (St. janskruid)

Discussie in 'De lounge' gestart door Olifantje, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Heeft er iemand ervaring met Kira Forte? :) Zoja, merkte je verschil en had je veel last van bijwerkingen? Hoe snel merkte je verschil?

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Ik heb ooit wel eens Sint Janskruid tabletten geslikt, maar merkte er weinig verschil mee eerlijk gezegd :) Ik heb zo ook maar kort geslikt, want vond het niet zo prettig dat het de werking van de pil vermindert.

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb lang geleden na de dood van mijn vader een half jaar St Janskruid geslikt. Ik vond het rotspul.
    Het is zogenaamd homeopathisch, maar het was echt een mindf*ck vond ik! Ik werd er echt anders van (en niet beter)

Nu zit ik weer in een wat lastigere periode (zie onderschrift) en heb ik op advies van mijn osteopaat rhodiola gekocht (gewoon bij de vitaminstore verkrijgbaar). Dat werkt ook stemmingsbevorderend en anti stress en is veel relaxter spul!
    Alles over Rhodiola | Vitaminstore.nl

4. minon

minon Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee maar houdt er rekening mee dat als je de pil slikt of een hormoonspiraal hebt, st janskruid de werking daar van verminderd.

5. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    St. Janskruid is niet homeopatisch, hoor. Net als rhodiola (kende ik trouwens niet, interessante plant!) en valeriaan is het een natuurgeneesmiddel, gewoon een extract van de plant, dat dan ook in aantoonbare hoeveelheden in het middel zit, itt een homeopatisch middel. Kan dus goed dat je er een sterke reactie op vertoont.

Sterkte trouwens!

Deel Deze Pagina