Wisselend gespannen borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Roosangel26, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ben nu ongeveer 8 weken zwanger en mijn borsten zijm al iets groter. Niet heel veel maar zeker te merken. De gevoeligheid van de tepels en borsten wisselt alleen heel erg wat me erg onzeker maakt. Paar dagen super gevoelige tepels. Van het weekend weer erg gespannen/gevoelige borsten en nu weer twee dagen niet. Zo wisselt het.

Iemand hier ervaring mee? Kan er niks aan doen maar kan soms zo gaan twijfelen!!! :(

2. ano1

ano1 Niet meer actief

Heel herkenbaar ! Hier ook rond de 8 weken en klachten wisselen letterlijk elke dag !
    Hele dag al zware borsten en twee uur terug was het ineens weer helemaal over .. En nu alweer terug.
    Ik heb verder ook nauwelijks klachten , om de zoveel dagen krampen onder in de buik en wat meer afscheiding , en sinds een paar dagen ben ik bepaalde momenten super misselijk zonder braken.. Verder ben ik wat moe , maar al die klachten wisselen zo erg maar dat maakt mij ook gauw onzeker hoor dus snap je helemaal
    Laats nog mijn vk op gebeld dat ik al een paar dagen geen klachten meer had en ze zij dat dat juist heel normaal is dus geen zorgen !!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb pas vanaf week 16 HEEL af en toe IETS aan mijn borsten gevoeld; heel weinig dus. Merk ook nauwelijks iets aan de groote. Verschilt per vrouw en kan per periode wisselen; ene dag voller, andere dag minder.

4. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Herkenbaar hoor! Nu 9 weken en heb al paar weken wisselende klachten. Moe, niet moe, buikpijn, geen buikpijn, borsten die hard voelen en pijn doen en dan weer borsten die zacht zijn. T wisselt beetje per dag. Deze week wel meer stabiliteit in de klachten dan de voorgaande weken trouwens.

5. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames,

nu ik dit lees ga ik twijfelen aan mezelf! het volgende vorige maand door pil heen zwanger geworden.. heel licht positief getest normaal test ik heel laat pas positief! 26 april begon het vloeien volgens verlos vm. ik heb dinsdag 29 april een echo gehad en was niks te zien. nu maand later weer erg last van klachten. nu denkt mijn moeder dat ik toch nog zwanger ben en dat dat niet te zien kon zijn op de echo. ik zou nu dan ong 7,4 dagen zijn. nu is het zo dat ik die dinsdag wel weer nieuwe strip ben begonnen. mijn ha zegt dat ik nooit 2 maanden achter elkaar door pil heen zwanger kan worden! de klachten die jullie beschrijven heb ik ook last van dan weer rechter borst die zeer doet dan linker dan ff niks meer ook heb ik nog steeds steekjes daar onder. ik ben vanmiddag wel weer gaan vloeien en heb wel 2 licht postieve testen gehad. verder geen krampen alleen steekjes kan het zijn dat de testen licht of negatief zijn doordat ik wel vloei. voel me op en top zwanger heb hiervoor ook 3x gelijk gehad en nooit mis gehad. ben hele dag misselijk ook met trekkende kaken en speeksel teveel. kan niet veel eten zit gelijk vol elke hap die niet meer kon heb ik daar mezelf mee misselijk en overvol gevoel. verlos zegt als ik binnen 2 dagen niet meer vloei zaterdag ochtend een test moet doen opnieuw wil zeggen dat ik eigenlijk pas zaterdags een positieve test kan krijgen vanwege late eisprong.moet ik mijn gevoel volgen of er toch vanuit gaan dat ik echt 2x vm heb gehad? heb ook negatieve testen gehad voor ze licht positief werden. liefs onzeker ding!

6. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb overigens na 26 april geen test meer gedaan ging ervan uit dat ik miskraam gehad heb. had gelezen dat je rond 6e en 7e week niet meer positief kan testen vanwege te hoge hcg? maar als je mee doet aan moeders voor moeders testen ze met 6 weken ook voor intake. of is het echt vanaf week 7?

Deel Deze Pagina