Oh oh...wat zit ik die buik eruit te kijken... Ben nu 15,5 week en nog geen spoor van een dikkere buik te zien . Het is een klein beetje opgezet, maar soms zie ik foto's van meiden die net zo ver zijn en ook van het eerste kindje en die hebben al flink wat te showen, maar dat is bij mij echt nog niet het geval. Nu kreeg ik bij de vk wel te horen dat ik sterke buikspieren heb (wat natuurlijk een mooi compliment is ) en mijn schoonmoeder (al 30 jaar kraamverzorgster) gaf aan dat de kans groot is dat bij mij de baarmoeder eerst naar achter kantelt voordat hij (ineens heel snel) naar voren uitdijt. Ik ben allemaal heel benieuwd. Moet volgende week woensdag weer naar de vk en ik hoop dan idd het hartje goed te horen en misschien toch al een beetje buik te kunnen laten zien. Nou mijn hart is weer gelucht, maar ik vroeg me af of er meer meiden zijn die zich herkennen in mijn verhaal. Liefs Sabine
Bij mij duurde het ook heel lang voordat er wat te zien was... En toen ineens, rond de 19 weken, schoot ie vooruit. Dus misschien nog even geduld?
nou ergens ben ik een beetje jaloers op jullie. Mijn kleren paste na week 9 al niet meer en ik ben nu aan week 18 bezig en mensen vragen mij of er niet toevallig 2 kindjes in mijn buik zitten. Je moet het ook maar allemaal meezeulen. Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Toch? Liefs Nance158
ik had precies hetzelfde,zag meiden die allang een buik hadden en bij mij kon je nog niks zien, ik wilde zo graag een buik,zodat iedereen kon zien dat ik een trotse zwangere was. je zit nu net in een fase waarbij mensen denken dat je teveel hebt gegeten ofzo. maar ik kan je zeggen dat die buik echt wel komt hoor, bij mij kon je het vanaf ongeveer 21 weken zien(met strakke kleding) dus nog ff geduld
Ik kreeg een buik(je) met een week of 17/18. Het is nu te zien, maar mensen weten niet zeker of ik gewoon dikker ben of.. Nog niet echt superduidelijk dus. Ik ben er wel blij mee, want anders zit het ook al zo snel in de weg...
Wel herkenbaar hoor, maar die buik komt er heus (bij mij ook pas echt duidelijk rond de 20 weken) en straks ben je echt blij als ie niet zo groot is. Bij mij vroeg iedereen ook steeds of het er niet 2 waren en toen ik antwoordde met nee, nou dan zal het wel een grote baby zijn. Waarop ik antwoordde dat ik gewoon erg naar voren droeg (dat zei de verloskundige, ook dat het een gemiddeld groot kind zou zijn...), maar met het laatste hadden ze dus wel gelijk .
hoi hoi Bij mijn eerste zwangerschap ,begon het pas na 23 weken echt te groeien,wat was ik blij toen ,maar met 34 weken was ik bevallen van mijn dochter dus echt heel lang heb ik niet kunnen genieten van mijn buik.En nu begint het al wat te bollen onder ,dus ga ik er van uit dat al veel eerder zichtbaar word.Ik kan niet wachten. groetjes maica
Bij mij begon mijn buik echt te groeien met een week of 18. Toen kreeg ik mijn spijkerbroek niet meer dicht zonder elastiekje te gebruiken ....
Eerste keer was het pas laat te zien dat ik zwanger was en zelfs nu schiet het nog niet op! Heb een buikfoto in mijn album van de eerste zwangerschap, die is genomen vijf dagen voordat ik bevallen was (met ruim 37 weken).
Hier ook lang hoor voordat mn buik begon te groeien en het echt een zwangerschapsbuik was. Met name na de kerstvakantie kwam hij echt heel erg goed naar voren door alle rust. Geen zorgen zo ineens is ie er
waxht maar rustig af die komt vanzelf Heb ik ook bij mijn eerste gehad en toen begon ik de groeien en toen ging het heel hard! GEniet er van!
Geen zorgen joh. Het kindje is nou nog zo klein. Bij mij zagen mensen het na 5,5 maand nog niet. Is alleen maar beter toch. Je komt aan wat nodig is. Ben pas sinds een maandje of 1,5 zichtbaar zwanger.
Soms zou ik best willen ruilen hoor. Mn schoonmoeder zei zondag nog van wat moet dat nog worden met die buik van jou! Heb nou al n toeter en ben verdikkeme morgen pas 10 weken. Maarja bij de vorige 2 was t ook heel snel al zichtbaar en was ik enorm toen ik op zn eind liep. Dus zal nu wel weer niet anders zijn dan. Kan al bijna 3 weken als t niet meer is mn gewone kleding niet meer aan. Moet mn benen uit elkaar doen om bij mn veters te raken anders voelt mn buik heel vervelend aan. Maar dat gedeelte net boven mn schaam been is ook heel erg gevoelig op t moment dat kan ook de rede van de perikelen met veterstrikken zijn.
Kan me nog goed herinneren dat m'n zus voor 't eerst zwanger was, en ze baalde echt, want ze was al zes maand en er was nog niks te zien! Ze wilde zo graag pronken met een dikke buik, maar geen kip die het zag! Met haar tweede was ze wel heel erg dik, dat vond ze veel leuker. Mijn buik is nog niet zo dik. Zit ook geen grote baby in, en ben nog maar anderhalf kilo gegroeid, misschien scheelt dat ook nog. Kan ook nog gewoon m'n sokken aan en uit doen. Ook schijn ik nog niet te waggelen, zoals m'n omgeving dat wel es zegt.
Heel herkenbaar hoor! ook bij mij kon je het pas heel laat zien. IK heb toevallig vakantiefoto's ingeplakt van september 2006, toen was ik bijna 7 maand zwanger maar toen leek het net of ik teveel had gegeten. Pas toen ik met verlof ging begon mijn buik echt te groeien dus heb ik toch nog een paar weken van mijn buikje kunnen genieten.
Die buik komt er nog wel hoor, alleen word ie bij de een wat groter dan bij de ander. Als ik nu terugkijk... ik dacht met 20 weken al dat je het duidelijk kon zien. Als ik nu die foto's terugkijk zie je dus nog maar weinig haha. De laatste weken is mijn buik pas goed gaan groeien. Moet binnenkort nog ff nieuwe foto's in mijn album zetten. Het komt echt nog wel, heus