Hoi allemaal, Ik ben vandaag 9 weken en 1 dag. Ik heb eigenlijk sinds ik 1 dag over tijd ben al last van spotting. Dit varieert van licht roze afscheiding tot bijna rode afscheiding en duurt meestal 1 tot 3 dagen. Vaak is het daarna een paar uur tot een dag weg en dan begint het weer. Toen ik 7,5 week was heb ik een grote bloeding gehad. Knalrood met stolsel van 2 bij 4 cm. Toen bleek er niks aan de hand met de embryo. De bloeding was veroorzaakt door een lekkend/geknapt bloedvat in mijn baarmoeder. Een week later leek dit op de echo weer opgelost te zijn. Vorig weekend, 8.3, had ik weet een bloeding. Wel veel minder en echt eenmalig bij het afvegen knalrood. De maandag hebben we toen een echo gehad en alles was goed. Waar het bloed vandaan kwam was niet terug te vinden. Daarna heb ik weer wat spotting gehad, wat ik snap vanwege het bloed. En gister was ik voor het eerst een hele dag 'schoon'. En zojuist veeg ik weer en zie ik weet vrij veel donkerroze/donkeroranje afscheiding. Pff... Ik vroeg me af, is het normaal dat ik zoveel spotting heb?
Ik heb dit ook een paar weken gehad. Bij mij kwam het doordat de baarmoedermond geïrriteerd raakte van de utrogestan. Ik weet niet of je zoiets gebruikt? Een oorzaak voor bloedverlies wordt helaas ook niet altijd gevonden.. Gelukkig lijkt jullie kleintje er geen last van te hebben! Dat is het belangrijkst.