Constant vage testen...ervaring?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lelietje, Dec 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

En anders van de week toch ook ff een kruidvat testje doen
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

2. Jasey81

Jasey81 Actief lid

Oct 13, 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou ook gaan hoor voor een Kruidvattest (2 voor 5 euro)
    Die zijn toch gevoeliger en zekerder...

Succes meid

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wanneer heb je de test zwanger/niet zwanger gedaan? als je die afgelopen dagen hebt gedaan lijkt het me wel apart als je wel zwanger bent en hij nog niet azwanger aangeeft omdat je je beginpost 6 december plaatste.
    Maar anders zeker weer testen.
    de klachte nzijn anders wel apart a;s je niet posi test klinkt wel alsof je zwanger kan zijn. moeilijk hoor die onzekerheid!

4. Lelietje

Lelietje Lid

Dec 6, 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste bericht is al weer een tijd geleden, maar toch wilde ik nog even laten weten dat ik bij de dokter ben geweest en ben niet zwanger. Heb een inwendige echo gekregen. als ze het daar niet op zien.... lijkt me toch 100% zeker dan.
    Ondertussen krijg ik nog allerlei andere testen om te kijken wat ik dan wél heb :(

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik heb bij de "blauwe" testen (cb, kv en etos (de plusjes of streepjes in t blauw) ALTIJD zulke lijntjes als jij..

Als je het zeker wilt weten moet je ff naar kruidvat gaan en de goedkope kopen.. wit doosje 2 voor 4,99.. Deze zijn gevoeliger.. als je cb test positief is dan zal de kruidvat test zeker een tweede roze streepje laten zien.. zie je die niet.. dan weet je dat je de "blauwe" testen nooit meer moet doen!

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

jammer voor je! Indd volgende keer 2v5 van het kv is proberen.

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Die testen zien er in mijn ogen heel positief uit hoor. En als je pas net zwanger bent is dat op een echo nog helemaal niet te zien.
    Bij mijn eerste had ik 3 negatieve thuistesten, 2 negatieve bloedtesten en een echo met 6 wekenw aar ze niets op zagen!

Uitzondering, weet ik, maar gebeurt dus wel. Ik zou als ik jou was gewoon over een paar dagen weer testen hoor, en dan idd met die goedkope van kruidvat.

8. Lelietje

Lelietje Lid

Dec 6, 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    @ Majkuh: Maar ik heb al sinds +/- oktober die "klachten" dus dan zou ik toch al best ver zijn en zou het met een inwendige echo toch echt te zien moeten zijn ??

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Wanneer heb je die echo gehad? Als het pas geleden was dan had je wel al iets moeten zien inderdaad.

10. Lelietje

Lelietje Lid

Dec 6, 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die heb ik pas geleden gehad. 2 weken terug. En juist met inwendige echo moet je dan altijd wat zien toch als je echt al een tijdje "op weg bent" ?

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja dan had je al wat moeten zien.. Dus ik denk niet dat je zwanger bent. Maar is voor de zekerheid op hcg geprikt?

12. Lelietje

Lelietje Lid

Dec 6, 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet op HCG geprikt. Heb nu een doorverwijzing naar een internist om te kijken of het mn darmen zijn.

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Jeetje, ja, dan spijt het me, heb ik niet goed genoeg gelezen :( zou idd nu te zien moeten zijn. Hoop dat je gauw weet wat je hebt!

Share This Page