ik geef mijn zoon 3 mnd de fles, maar zit nogal te stoeien met de fles/ speen Ik gebruik de difrax fles en afwisselend de s en m speen. De ene keer gaat s te langzaam de andere keer gaat het wel goed. met de m gaat het soms wel goed, maar vaak heb ik het idee dat het toch te snel gaat. Hij drinkt met de s speen zijn fles eigenlijk nooit leeg, maar met de m speen spuugt hij wel meer. ik twijfel ook of ik over moet op 4 flesjes, hij krijgt nu 5 x 180/6 maar laat eigenlijk altijd 40 cc staan. Dus hij drinkt dan per keer 160 alleen de laatste fles gaat wel redelijk op. Ik denk dat hij niet echt een grote drinker is. Ik heb dus 2 vragen Welke speen kan ik het beste gebruiken? Kan ik niet beter 4 x 150/5 aanbieden en 1 x 180/6 aangezien het niet echt een grote drinker is. Hij weegt 7340 gr en is 63,5 cm dus groeit prima.
Hoi, Het kan soms even lastig zijn om de juiste speen te vinden. Dit is afhankelijk van de soort voeding die je geeft en van de zuigkracht van je kindje. Deze kan per kindje verschillend zijn. Een goede speen is een speen waarbij je kindje 15-20 minuten over de voeding kan doen. Dat is helaas dus even uitproberen. Met 3 maanden kan je het beste nog even op 5 voedingen blijven. Het is niet erg als hij zijn flesje niet leeg drinkt. Zolang hij verder wel tevreden is en goed groeit! Groetjes Angelique