temp extra omhoog

Discussion in 'Zwanger worden' started by diana1980, Jan 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    ik heb de vraag ookal gesteld aan de vk,s maar toch ook even hier.

Na je eisprong gaat je temp omhoog.naromaal bij mij 36,4 na eisprong wisselend 36,8-37,0 nu las ik ergens dat wanneer je lichaam hcg gaat aanmaken 5-7 dagen na je eisprong je een extra temp tijging van een halve graad zou moeten hebben.KLopt dit of is dit een fabeltje.

ik heb volgende week donderdag mijn nod en heb iets pijnlijke borsten, heb ligt het gevoel dat het wel eens raak kan zijn na 2 jaar oefenene en na 1x iui.maar de temp is wel hoger na eisprong maar dus niet extra omhoog.

alvast bedankt.

groetjes diana

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Geen idee nooit van gehoord!
    Misschien is ut wel zo, maar pin je niet teveel vast op je temp. (hoor wie ut zegt! haha.... hou me zelf aan elke strohalm vast)

Suc6 meid! Zal ook voor jou duimen!

Groetjes Marjo

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Precies wat Natasja en Brigitte zeggen, het hoeft niets te zeggen. Vandaar mijn bovenstaande opmerking in mijn vorige posting.

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Appeltje: Een dipje ten tijde van evt. innesteling?
    Dat zou bij mij dan goed kunnen zitten. Me temp was vanmorgen 0,1 graad gedaald naar 37,2.
    Ben benieuwd wat ie morgen is!

Groetjes Marjo

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het kan beide..
    de ene heeft een dip en de andere een 2de stijging. Als je niks ziet wil ook niet zeggen dat je niet zwanger bent want sommige zien niks..

dus gebruik het tempen alleen voor je ei.. voor de rest zegt het zo weinig.

groetjes

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Eeeh nee. die dip is veel groter dan dat.. soms wel 0.5 tot 1 hele graad.. o,1 zegt helemaal niks, dat kan weleens gewoon zo zijn.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Je temperatuur per dag zegt in principe niet heel veel.. pin je niet vast op de waarde en het kleine verschil... Pas als je temperatuur na je NOD hoog blijft dan kun je zwanger zijn.... Een dip ongeveer 5-10 dagen na je eitje kan een innesteling zijn maar hoeft absoluut niet. In ronde 1 had ik een hele mooie dip maar werd gewoon ongi... in ronde 2 geen dip en wel zwanger.... Ga niet teveel waarde hechten aan je temperatuur... Het zegt alleen iets (achteraf) over wanneer je eisprong geweest is...

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Oke bedankt!

GRoetjes Marjo

9. diana1980

diana1980 Actief lid

Jan 12, 2007
    232
    0
    0
    ok nou bedankt voor de antwoorden..
    pffff en ik moet nog tot donderdag..ooooohhhh.
    duimen maar weer.

groetjes diana

10. appeltje

appeltje Niet meer actief

Precies wat Natasja en Brigitte zeggen, het hoeft niets te zeggen. Vandaar mijn bovenstaande opmerking in mijn vorige posting.

Share This Page