Constant ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Haiko7, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Joris, gaat vanaf 1 maart naar een gastouder. Daar zijn minder kindjes dan op een KDV dus hopelijk pikt hij dan niet elk virusje op.

Verder tja we sukkelen maar voort he :) momenteel is hij licht verkouden, maar verder overdag fit.

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het lijkt me dat zijn vele ziek zijn ook te maken heeft met zijn slechte slapen?

3. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Volgens de HA en CB niet. Maar ik bespreek dat zeker ook woensdag bij de kinderarts.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

:(
    Wij slapen toch ook slechter/anders als we niet lekker zijn?

5. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik slaap dan juist meer zodat ik beter wordt.
    Maar ik laat het aan de kinderarts over. Wij weten het niet meer

6. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Je zegt dat je al eens naar een homeopaat bent geweest? Heeft die niets gezegd over het eventueel ontstoren van de vaccinaties? Als die op z'n immuunsysteem zitten te etteren en hij heeft elke keer niet genoeg weerstand zal het nog lang zo doorgaan. Verkouden worden etc is echt niks mis mee, maar aan de diarree en vaak hoge koorts is een teken dat er een virus zit dat er niet uit kan. Als je wilt kan ik je pb'en, ik heb veel ervaring hiermee maar geen zin in de eindeloze discussie over wel of niet alternatief etc.

7. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal zoontje uiteindelijk va KDV afgehaald daar knapte hij wel iets van op maar nog steeds niet top. Loop ook bij KA maar ja hij groeit goed doet goed ontwikkeld goed dus het blijft lastig de oorzaak te vinden wel gaan we over twee weken naar de KNO arts en krijgt hij waarschijnlijk buisjes.

groetjes kim

8. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hallo Blije Doos, haha sorry moet al lachen om de naam an zich :) leuke naam. Je mag me zeker PB-en. Ik loop nog bij een homepaat, maar tot nu toe geen resultaat.

9. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    De afspraak bij de KA is verzet naar volgende week :(, maar wel positief is dat manlief dan meegaat en we niet weggaan zonder dat ze ons serieus nemen.

Ik heb een goed alles op papier gezet.
    En Joris van vanaf september al ziek: 3 antibiotica-kuren gehad omdat hij hele hoge koorts had die niet wilde zakken. Daarnaast heeft hij al 7 pakjes zetpillen gehad, wat ook niet goed is.
    Hij slaapt maximaal 8 uur per nacht en overdag mag 3 uur. Maar beide zijn gunstige gevallen. Dus hij slaapt veel te weinig.

Diarree, heeft hij echt bijna wekelijks.
    Hij zit constant aan zijn oren (slaap of oorontsteking)
    We zijn al een keer of 10 of vaker bij de HA geweest

Het staat nu in elk geval op papier en ik vul het elke dag nog aan, met alles wat me nog te binnen schiet. Zodat ik wel een goed en duidelijk verhaal naar de kinderarts kan brengen.

10. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    (sorry voor de typefouten, ik heb nogal slaapgebrek en dat eist inmiddels zijn tol)

11. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ik ben nu onderweg naar m'n werk en pas laat thuis. Morgen zal ik je een bericht sturen! Wat je schrijft lijkt echt op een verstoring van het immuunsysteem.

12. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar wat je schrijft. Dochter had er alleen ook flinke luchtwegklachten bij. Hier gaat het stukken beter sinds nadat ik naar bioresonantie ben geweest.

13. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Een bioresonantie? wat is dat? ik ken redelijk veel maar daar heb ik nog nooit van gehoord?

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mijn dochter was eigenlijk de hele herfst ziek. Dit was toevallig ook rond haar eerste verjaardag. Sinds een maand geven wij haar elke dag een vitaminepil (die ze ook nog eens héél erg lekker vindt, haha). Ook draagt ze nu altijd een merinowollen shirtje onder haar rompertje (drie weken hetzelfde shirtje zonder te wassen, klinkt vies maar stinkt niet- google maar eens). Sindsdien is ze amper nog ziek. Het hoeft hier natuurlijk hélemaal niks mee te maken te hebben, maar ik vond het toch het vermelden waard:).

15. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Bioresonantie is ook een vorm van alternatieve geneeswijze. Het is super zweverig en in eerste instantie was ik nogal sceptisch maar ze voelen er zelf niets van dus ik dacht, baadt het niet dan schaadt het niet. Met een apparaat 'meet' hij de energieën die van bepaalde organen afkomen. Ook heeft hij ampullen die voor bepaalde voedingsmiddelen staan en kan hij 'meten' hoe zij daar op reageert. Zo reageert dochter sterk op geraffineerde suikers. Mocht je meer willen weten mag je me pb'en. Wij hebben er in elk geval een totaal ander kind van gekregen. Ze zit zowel lichamelijk als geestelijk veel beter in haar vel.

16. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Goed hè! Ik ben fan :) al doet de therapeut waar ik met m'n zoontje loop het op andere manier

17. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    O ja? Hoe dan? Ja, ik ben ook groot fan. Vind het bijna jammer dat ik het niet eerder gedaan heb en zal ook een volgende keer sneller daarnaartoe gaan.

18. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    ik heb je een PB gestuurd!

19. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou ik ben net terug van de afspraak met onze homeopaat dr. roozen in rijsbergen. Hij heeft Joris ook aan allerlei apparaten gehangen en gemeten. Joris heeft enorm veel toxines in zijn lichaam door de (iemand had het al genoemd) inentingen!
    Hij heeft daar heel veel last van.
    Ik heb nu druppels besteld bij de apotheek, deze zouden hem moeten gaan helpen.

20. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik ben erg benieuwd of het helpt. Persoonlijk vond ik het allemaal zweverig, maar ik zeg er meteen bij, hij heeft zo'n goede recenties van naaste kennissen van me dat ik het er aan wil wagen.

Nu zit ik alleen met een volgend probleem, we moeten nu gaan provoceren met KMA, maar de alternatief arts zegt dat we dit absluut niet moeten doen, hij heeft nog KMA en hij zou alleen maar nog meer last krijgen. (KMA is door 4 alternatief artsen bevestigd) maar willen we het vergoedt krijgen moeten we provoceren. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Hij krijgt nutramigen en dit kunnen wij niet betalen als het niet vergoedt wordt.

Deel Deze Pagina