Constant ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Haiko7, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    wat goed dat hij daar achter is gekomen!! Ik weet zeker dat als die toxines eruit zijn dat je zoontje zich veel beter gaat voelen!!

2. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik hoop het.
    Hij krijgt over 3 maanden weer een inenting :(

3. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Laat je goed informeren. De BMR is geen pretje en is de enting met de meeste giftige stoffen. Ga er over lezen, enten is niet verplicht!

4. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Haiko,

hoe is het met je zoontje?

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jeetje zeg, ik snap dat je moedeloos bent inmiddels..pfffff...

Maar over het slapen, mijn jongste is ook veel ziek/verkouden, sinds zijn geboorte bijna 7 maand geleden zijn we ong 6 keer bij de ha geweest (en HAP). En een keer een kuur gehad. Nu heeft hij med tegen allergieen omdat hij heel gevoelig is op zijn luchtwegen (ikzefl heb erge astma en arts vermoed dat dit ook in zijn genen zit), drankje en neusspray en ogenzalf omdat die continu ontsteken.

Als hij ziekjes is, en das best vaak, we zijn of beter aan het worden, ziek, of ziek aan het zijn..slaapt hij gewoon slecht. Zijn we hele nachten aan het tobben.

Nou slaapt hij sowieso niet veel hoor. Overdag als we geluk hebben in totaal zo 1 a 2 uur. En dan van 1800 tot 2200 en van 2300 tot uur of 500. Dus ook als hij goed in zijn vel zit slaapt hij niet langer.

Maar ik heb op een kdv gewerkt en daar waren de kindjes gewoon veel verkouden of ziek. ze nemen alles over van elkaar. Ik verdenk mijn oudste ervan dat hij vanalles meeneemt vanuit de psz ;) hij heeft namelijk dezelfde klachten.

Hoop dat de ka iets voor jullie zoontje heeft kunnen betekenen.

6. adi

adi Niet meer actief

als je kind al zoveel last heeft zou ik niet provoceren. Klinkt misschien erg, maar als ze je verplichten zou ik zeggen dat ik 2x 20cc gewone kv heb gegeven, en dat hij veel last heeft gehad, en dat je je kind nog meer pijn wilt besparen.

7. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hallo,
    Vandaag dan eindelijk de afspraak bij de arts gehad, Joris wordt a.s. maandag ter observatie opgenomen voor een aantal dagen en nachten. Tijdens de opname zal hij ook door de KNO arts onderzocht worden en door een fysiotherapie.

Was wel even schrikken, maar als ze iets voor hem en voor ons kunnen betekenen heel graag.
    Manlief ligt nu al 1 week op de bank, omdat ik door het slaaptekort niet meer kon functioneren.

8. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Blije doos, maar als we niet enten ben ik bang dat hij misschien iets oploopt. We gaan van de zomer ook naar het buitenland.
    Ik begrijp en ben er ook bang voor dat het meer kwaad dan goed kan doen, maar het mes wrijft langs twee kanten voor mij gevoel. ik wil ook dat hij niks oploopt.

9. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Ik weet niet of je kind suiker krijgt (in opvolgmelk zit ook suiker) maar dat zou ik in ieder geval proberen te vermijden.
    Als je lichaam suiker moet verwerken werkt het immuunsysteem tijdelijk veel minder, en ben je dus heel vatbaar. Dan onttrekt het ook nog eens belangrijke mineralen uit het lichaam.
    Geen suiker dus voor kinderen!

Mijn niet gevaccineerde kind van bijna 2 heeft tot nu toe nog geen druppel snot gehad.

Bof, mazelen en rode hond zijn normale kinderziektes, waar je niet onvruchtbaar van raakt o.i.d. Daarbij ben je niet gegarandeerd beschermd als je gevaccineerd bent. Kijk bijv. naar de bof uitbraak laatst.. allemaal onder gevaccineerde studenten.

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Even off-topic: dit is het geval omdat het vaccin maar een aantal jaar beschermt. Als je het laatste vaccin als kind hebt gehad kun je vanaf je 18e weer vatbaar zijn. Zeker als je veel naar het buitenland gaat, zou ik toch niet zomaar niet vaccineren...

Maar verder ben ik het wel met Bloembloem eens, verwerkte suikers vermijden zoveel mogelijk vermijden is altijd een goed idee.

Heftig dat je kindje nu het ZH in moet :(. Hopelijk komt er iets bruikbaars uit het onderzoek!!

11. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

@Haiko,wat voor druppels laat je dan maken bij de apotheek??

12. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Joris krijgt geen toegevoegde suikers. Drinkt overdag water of slappe thee. En krijgt nog 2x daags nutramigen 2.

De druppel zijn heem, petheel en nog iets. Zou het even moeten nakijken. Maar ik ben hier nog niet mee begonnen, waren afgelopen woensdag binnen bij de aptheek en toen hebben we ook te horen gekregen dat hij opgenomen wordt (as maandag). Dat wachten we even af en daarna kunnen we de druppels altijd nog toevoegen, heb ze in elk geval in huis

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Onze oudste was de eerste twee jaar ook meer ziek dan niet... Tegen het tweede jaar ben ik echinea force gaan geven, in de hoop dat haar weerstand wat beter zou worden. En toeval of niet, sindsdien is ze gewoon af en toe ziek.

Succes en sterkte met de opname.
    Mag je bij hem blijven slapen?

14. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    jeetje wat heftig!! Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken.

Hier ook een dochter die vaak ziek is.. continu verkouden e.d. ze loopt ook wat achter in groei e.d.

Nogmaals beterschap voor Joris.

15. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    We mogen blijven slapen, maar dat doen we niet. We leggen hem wel in bed en in de ochtend zijn we er weer. Maar in de nacht blijven we weg. Bewust en op advies. Ze willen weten waarom hij huilt dus wij mogen hem dan toch niet troosten.
    Daarbij hebben we zo'n slaapgebrek dat een paar nachten slaap meer dan welkom zijn.

Het zal wel moeilijk worden, om hem daar te laten. Maar het is voor zijn bestwil. Ik zou het anders niet meer weten

16. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Mijn dochter was ook heel veel ziek. Ongeveer iedere 2 weken had ze wel ergens last van. Ze krijgt nu vitaminepillen en ze is sinds dien niet meer ziek geweest. Het was voor haar de oplossing. Veel succes met het zoeken van jouw oplossing.

17. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou Joris is inmiddels 1,5 dag in het ziekenhuis en heeft weer een onderzoek gehad. Ze willen hem op 25 febr. a.s. opereren en zijn neusamandelen verwijderen en zijn trommelvlies doorprikken.

Dit weet ik pas net, en ben nog even in shock. Narcose en operatie had ik niet voorzien.

iemand ervaringen hierin?

Deel Deze Pagina