Nu al?

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Dec 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ehm, ik heb met mijn vorige zwangerschap volgens mij geen voorweeën of oefenweeën gehad? Tenminste, kan het me niet zo goed meer herinneren.

Maar ehm.. ik had net toch wel een duidelijke wee gevoel. Toch wel heel anders dan een harde buik en toch ook geen ontsluitingswee naar mijn idee (hihi, dat rijmt)

Kan dat nu al, ik ben geloof ik vandaag 29 wkn zwanger (zie mijn banner onderop, daar staat het geloof ik)? Wel ben ik wat draaierig, ik heb ook een paar keer het zuur gehad en mijn buik is niet strak, maar gevoelsmatig lijkt het wel zo..

2. vonkje27

vonkje27 Actief lid

Aug 13, 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi,
    ik heb zelf ook af en toe weeen.
    soms zo erg dat hte net lijkt of ik al ga bevallen.
    ben ervoor bij de vk geweest en ze zei,dat doordat dit mijn derde zwangerschap is,is de boel al aardig uitgerekt en daardoor kunnen de banden niet goed meer opvangen en lijkt het of je weeen hebt.
    ze noemde dit zwangerschapsweeen.
    dit hoeft bij jou niet zo te zijn.
    ik zou sowieso even bellen en langsgaan,dan kan ze je geruststellen.
    ze heeft op mijn verzoek ook gelijk gekeken of ik al ontsluiting had,dit was niet het geval,maar daardoor ben ik erg gerustgesteld.
    sterkte en ik zou gewoon wat rustiger aan doen.
    doe zelf al bijna niks meer en hoe meer ik rust hoe minder pijn ik heb.
    veel succes
    groetjes miranda

3. Niet meer actief

ik denk ook dat het voorweeën oid is. Ik heb er vannacht ook wel last van gehad en vandaag doe ik dus ook helemaal niks.

Ik ben ook licht benauwd en de kleine heeft mijn ribben gevonden.. Dus ben redelijk brak eigenlijk! The fun is just starting vrees ik haha

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mwahaha gupsie die van mij heeft ook me ribben gevonden!
    tjonge het lijkt of er aan gehangen word joh!

5. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja de mijne zit ook lekker vaak in men ribben.. pff lekker hoor..
    maar hoe kan je nu dan al weeen hebben?
    hoe voelt een wee dan?

6. Niet meer actief

tsja, bar... en hoe voelt een wee. Dat is toch echt lastig uit te leggen! Maar het voelt niet als een "normale" wee en ook niet als een gewone harde buik. Het is alsof er in je lijf iets samentrekt en dat doet pijn. Alleen piekt dit niet zoals dat met een gewone wee wel doet. Het houdt ongeveer 30 sec aan en ik heb er ook echt geen hele dag last van. Ik heb er nu 3 gehad sinds gisteravond.

Wel voel ik me lamlendig, maar goed.. ik loop gewoon lekker in mijn kloffie vandaag. Moet nog douchen en verder doe ik niets. Geen verplichtingen of zoiets.. dus....

Maar die ribben man.. ouch!Astrid deed dat dus helemaal niet hè, die ribben opzoeken!

Share This Page