constante cyclus temp.nemen nodig?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sabrinakenneth, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    zoals de titel zegt

als je een constante cyclus hebt moet je dan eigenlijk nog temperaturen?

vaak doen ze dat toch om een beetje inzicht te krijgen op je cyclus?

2. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Hoi!

Ja klopt. Maar zo kun je ook zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt en hoe lang je lf is. Ook gaat je temp vaak weer omlaag een dag voor je ongesteld wordt. Kan je ook n test besparen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    +1, ik tempte zelfs toen we niet met een baby bezig waren om niet verrast te worden met een ongi ;) wist na opstaan al of ik die dag ongi zou gaan worden of niet ;)

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je hoeft sowieso niet te temperaturen, maar als je denkt dat je je ei wel eens zou kunnen missen is het handig om precies te weten wanneer hij is geweest, dan kun je de toekomst ook beter inschatten. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat je ondanks een cyclus van 28 dagen op dag 17 je eisprong pas hebt zou jammer zijn als je dan net even 'uitgeklust' bent. Of als het zwanger worden niet lukt of je überhaupt wel een eisprong hebt.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb heel lang netjes elke dag getempt. Maar in had zo'n stabiele temp en liep in de mmm, waardoor ik ook nog echo's kreeg.
    Dus op een gegeven moment ben ik een paar dagen voor mn ei pas begonnen met tempen. Dan weer even niet en dan weer voor nod. Maar toen wist ik dus al precies hoe mijn cyclus en temp in elkaar zat.

6. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ok dank jullie voor jullie reacties

toch maar tempen.
    heb cyclus van 34 dagen maar ben toch bang mijn ei te missen

Deel Deze Pagina