Hallo dames! Ik gebruik ov.testen, ik temperatuur en controleer mijn cervixslijm. Nu denk ik dat ik adhv mijn temp mn ei heb gevonden! Hij is vanmorgen namelijk iets gedaalt. Aantal donkere ov.testen gehad maar geen positieve.... Zouden jullie eens willen kijken naar mijn temperatuurkaartje? Alvast bedankt!!
Je kunt jouw eisprong met temperaturen alleen achteraf vinden een dip kan een eisprong zijn maar hoeft niet. Alleen de stijging die aanhoud bevestigd jouw eisprong. Succes
Dat weet je pas zeker als je temperatuur gaat stijgen. Nog een paar dagen en dan weet je het zeker Ik heb geen dip gehad voor de eisprong. Mijn temp was gewoon ineens 0,3 hoger en bleef hoog.
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet idd dat het normaal pas achteraf gezien kan worden, maar aangezien ik vruchtbaar slijm heb, steken in mn buik heb en mn temp iets was gedaalt dacht ik: ff kijken wat hier gezegd wordt . Mama app geeft ook aan dat je tijdens eisprong een tempdip kan hebben.... dus ik hoop t! Morgen weet ik meer...hoop ik!!
Mijn temp is vanmorgen gestegen met 0, 1. Van 36.3 is hij weer terug naar 36.4. Ik begreep dat het soms even duurt voordat je temp stijgt? Gisteravond hebben we geklust en zijn er beetje flauw van (best veel geklust voor ons doen). Wat zeggen jullie? Moeten we nog weer klussen?
Je zou vandaag even niet kunnen klussen en dan morgen weer. Het moet wel leuk blijven hé Mijn gemiddelde basale temp is 36,5 en de eerste 2 dagen na de eisprong was ie 36,7 en op 3dpo was ie pas 36,9. Kan dus best dat ie van jou nog hoger is morgen.
Ja joh, niet gedacht dat ik er zo snel flauw van zou zijn... vriendlief ziet me aankomen zaterdag. Denk dat t m niet meer wordt, vanavond sowieso niet en morgenav hebben we feestje waar mijn vriend wel wat biertjes drinkt en dan komt er van klussen ook niks meer. Maar ook dan kan t nog wel toch? Gisteravond nog geklust Hoop dat mn temp morgen gestegen is!
....Mijn temp is vanmorgen juist gedaalt ipv gestegen! Hopelijk stijgt hij morgen! Bah, denk je eindelijk op t wachtbankje te zitten....heb je dit weer...
Een tip...haal ovulatietesten met een smiley. Lekker duidelijk. De ovulatietesten die donkerder moeten worden gebruikte ik alleen om te zien of eisprong eraan zat te komen. Zodra ze opliepen ging ik over op de ovulatietesten met smiley.