Sinds een paar weken heb ik bijna elke dag constante druk op de blaas. Niet altijd maar dat is maar even. Ik heb de eerste keer dat ik urine in ging leveren een licht beginnende infectie. Ik kreeg toen als advies om roter cystiberry te slikken. Dat deed ik en netjes twee weken lang twee capsules per dag ingenomen. Het ging na een week stuk beter. Voor de zekerheid ben ik daarna cranberry sap van zonnatura gaan drinken maar het drukkende gevoel kwam tijdens het drinken terug. Nu gestopt omdat mijn urine schoon is steeds. Ook hebben ze een 24 uurs kweek bij de huisarts gedaan. Daar werd niks gevonden. Alles was goed. Toch blijf ik die druk houden. Herkent iemand dit? Als ik de baby voel is dit vrij laag net iets boven het schaambot. Zou de baby erop kunnen liggen? Iemand nog tips?
Ik heb dit ook gehad, tussen de 14 en 20 weken. Ben volgens mij echt bijna elke week wel met urine langs de huisarts gegaan, nooit iets gevonden, kweek geeist, nooit wat uitgekomen.. BIj mij was het denk ik echt de baby die laag lag. Na de 20 weken eigenlijk zelden meer gehad, ben nu 29 weken en heb eigenlijk alleen een druk op mijn blaas als ik sta of loop. Dat komt omdat de baby in een stuit ligt, en met zijn voeten dus richting mijn blaas.
Bedankt voor je reactie! Herkenning dus dat is fijn. Ik denk dat het bij mij ook het geval is. Voelt idd echt of hij erop staat ofzo. Hopelijk gaat het bij mij ook na de 20 weken over. Bij mijn dochter herkende ik dit niet. Bij haar had ik beetje op het eind last van blaasontsteking waar ik nauwelijks wat van merkte. Beetje druk ook en toen toch naar huisarts gegaan. Was idd BO. Dus kreeg AB maar hielp niet. Weer andere AB. Dat hielp wel maar ik had met 37 weken 5 cm ontsluiting zonder iets gemerkt te hebben. Nou kon de vk haar hoofd ook al voelen inwendig. Maar misschien dat die BO gezorgd heeft voor ee ontsluiting. Ben bang dat ik straks eerder beval ofzo
Ja ik herken het ook! Tussen week 12 en 21 continu druk op blaas, telkens gevoel te moeten plassen, urine tig keer gecontroleerd maar kwam nooit wat uit. Kon ook alleen maar hele kleine beetjes plassen. Zo irritant. Nu is de druk weg, dus ik ga er van uit dat het baarmoeder/kind is geweest die beroerd lag. Herkende het trouwens totaal niet van m'n 1e zwangerschap. Hopelijk voor jou ook snel vermindering van je klachten!
Ik herken het ook, maar de ene dag is t erger als de andere. Wat eerder in m'n zwangerschap ook erger, dan deed het zelfs soort zeer. Een soort zenuwpijn ofzo en t gevoel dat ik heel nodig moest maar er komen 3 druppels. Pfffft vervelend. Ook erger als je staat of loopt hè?
Ja erger als ik sta of loop idd! Nu voel ik ff een tijdje geen druk. Maar vanochtend... pfff. Gek is dat toch? Gelukkig wel herkenning allemaal!
Ik was daar ook echt bang voor, je leest zulke rare verhalen. Ik dacht dat gaat mij niet overkomen door een stomme blaasontsteking. Was bijna panisch, daarom ging ik ook zovaak urine wegbrengen. Volgens mij werden ze helemaal gek van mij daar
Jaa precies! Ik snap je helemaal en zij zullen dat ook begrijpen hoor maar het voelt wel zo dat ze zo gaan denken maar dat is niet zo!