Goedemiddag dames, Vaak hoor je, dat als je meer trek in zoetigheid hebt dat het een meisje wordt, en als je meer trek in zure dingen heb, dat het dan een jongen wordt. Ik ben benieuwd of dit echt zo is, en wat zijn jullie ondervindingen daarbij? Bij mij zelf is het erg wisselvallig, aan het begin had ik meer zin in hartige dingen, en sinds 2 weken grijp ik toch sneller naar de koekjes en ijsjes. Ik weet ook nog niet of het een meisje of een jongen wordt. Veel liefs, Natasha
Het zijn bakerblablaadjes. Bij mij was het ook wisselend. Iedereen dacht dat het een meisje was omdat omdat en omdat... Ik dacht: "Het word een jongen". We hebben een mooie zoon gekregen. p.s. geen trek in augurken of slagroom gehad. WEl een tijdje in tomaten!
Bij mij zijn beide zwangerschappen ongeveer gelijk. Alleen het geslacht is verschillend Wel drink ik liters ranja, iets wat ik normaal nooit doe
Klopt bij mij ook echt niet. Ik eet het liefst de hele dag chocola en ijsjes. En ik krijg toch echt een jongen.
ben echt van t zoeteeee en krijg echt een jongen! tenzij het piemeltje er spontaan is afgevallen hahaaha
Klopt niks van, mijn moeder at bij mij alleen maar zure bommen en zure haring (en ik ben toch echt altijd al een meid geweest ) Toen ik zwanger was van Justin heb ik helemaal geen trek gehad in zuur, at wel veel fruit, suikerbrood en andere zoete dingen... Ik heb het dus juist andersom ervaren....
hier totaal andersom bij me dochter veel trek in van alles behalve snoep en at heel de dag vis en zuurkool nu zwanger van een jongen en loop heel de dag bros, smarties, salmiak etc te eten. zelfs op brood gaat ipv veelwaren of kaas een flinke laag pindakaas of pasta en savonds nog ff wat wentelteefjes haha. echt een snoepjunkie dit keer
Dat dacht ik ook en dat klopt ook bij mij. Bij mijn zoon had ik heel veel zin in ziet en ook erg veel zin in salmiaklolly's(YUM) Bij mijn dochter had ik echt zin in zuur(augurken/appels) maar ook waterijsjes!