Miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door beertje77, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje77

beertje77 Lid

22 dec 2010
    30
    0
    0
    Misschien dat u het weet. Ik heb 15 december een cb test gedaan deze gaf aan dat ik 1-2 weken zwanger ben. Ben 16 december gaan bloeden en heb 1 week gebloed en ben naar ziekenhuis geweest voor een echo, deze kon alleen beamen dat ik net zwanger kan zijn of een vroege miskraam. Baarmoeder was op dat moment leeg. Hcg waarden waren vrijdags 210, erg laag werd mij verteld. Kon nog alle kanten op gaan. Nu woensdag weer getest en nu gaf hij weer aan dat ik zwanger ben maar nu 2-3 weken. Is mijn hcg dan toch omhoog gegaan. Heb geen stolsels of iets verloren naar mijn weet. Bloed niet meer heb witte afscheiding is dit een miskraam of kan het nog steeds zijn dat ik zwanger ben

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Beertje77.

Aan de hand van een zwangerschapstest kun je niet zeggen of je HCG omhoog gaat. Een zwangerschapstest geeft bij een bepaald HCG positief aan. Ook als je een miskraam hebt, kun je nog HCG in je bloed hebben waarop een test aangeeft dat je zwanger bent terwijl het helaas toch een miskraam is.
    Aan de hand hiervan is niet zeggen of je zwanger bent of toch een miskraam.

Groetjes Ineke.

3. beertje77

beertje77 Lid

22 dec 2010
    30
    0
    0
    moet ik dan een bloedtest laten doen om te kijken of ik wel of niet nog zwanger ben? Aangezien ze niet weten of de zwangerschap wel of niet door zet? Hoe weet ik of ik anders nog zwanger ben?

Deel Deze Pagina