constante menstruatiepijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door januari2010, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

hier is het nog steeds redelijk rustig, wel nog zeurend gevoel in onderbuik en onderrug maar niet zo als vannacht. ben pas 36 wkn maar heb het gevoel dat de kleine ieder moment geboren kan worden, haha!
    Ga nu even lekker in bad en dan aan de dag beginnen! is inmiddels al 11 uur en ik lig nog steeds in bed...

Jij mag op zich al wel bevallen toch met 38 weken! Ben je er maar weer vanaf, toch?!

Fijne dag vandaag

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ja ik wil graag bevallen, liever vandaag dan morgen haha
    maar dat de kleine nog niet volledig is ingedaald is weer erg vervelend,
    als nu mijn vliezen breken moet ik direct plat. ;)

Succes, en hou ons op de hoogte, vertrouw op je eigen gevoel ;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

In het ziekenhuis slapen ze niet dus daar kan je gewoon heen bellen en je kan je vk evt. een sms sturen als je heen moet of is het de bedoeling dat je vk ook naar ziekenhuis komt, dan gewoon ook haar bellen. Ze slapen er op, zijn het gewend en jen belt niet zomaar hoor, je bent voor de 37 ste week en de bevaaling zit eraan te komen.

Als jij het gevoel hebt dat het snel gaat gebeuren, kan dat zomaar. Zou inderdaad ziekenhuis bellen als je weer weeen hebt. want vannacht waren dus weeen, hoeft niet regelmatig maar is wel zeker gerommel en als jij ontsluiting hebt kan dat zomaar doorzetten en snel gaan.. je lichaam heeft het eerste zetje al gehad, het kan inderdaad goed zijn dat je al meer ontsluiting hebt door vannacht.

Dus als jij het niet vertrouwt gewoon bellen en heen gaan beter 100 X teveel gecontroleerd als 1 x te weinig en laagdrempelig naar het ziekenhuis geven ze niet zomaar aan;).. spreek uit ervaring.. met 30 weken had ik premature weeen en ik en uit ziekenhuis geweest.

4. januari2010

Had beloofd jullie op de hoogte te houden!
    krampen bleven aanhouden, vooral s'nachts maar s'morgens was het steeds weer weg en overdag kon ik alles gewoon doen.

Vrijdag rommelde het weer een beetje en nu ook overdag maar niet echt pijnlijk, ben gewoon op bezoek geweest bij vrienden e.d.

S'avonds om 20.45 broken ineens mijn vliezen en om 22.00 begonnen de weeen... en hoe.... om 00.40 volledige ontsluiting en om 00.50 is onze dochter geboren!

Dus als het rommeld, houd je verloskundige op de hoogte!! haha.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Gaat alles goed??

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Gefeliciteerd! Dan is het plots wel erg snel gegaan!

Geniet ervan. Mag jullie meisje al mee naa rhuis?

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Jemig ! je bent me voor, das niet eerlijk ! ;)
    bij mij is het gerommel gestopt.. ik duim en hoop dat het niet lang meer duurd.
    Jij van harte gefeliciteerd ! wat een snelle bevalling.

8. januari2010

Bedankt voor de reacties!

Het gaat super met de kleine, ondanks haar 2190 gram is het een echte vechter en ligt ze niet eens op de kinderafdeling maar bij mij op de kamer! Ze heeft eigenlijk niks nodig, alleen wat bijvoeding omdat de borst voor haar nu echt nog te kort is.

Waarschijnlijk mogen we morgen of dinsdag al lekker naar huis!

Met mij gaat het ook goed, achteraf is de bevalling me meegevallen maar tijdens de weeen vond ik het echt niet te doen! Hadden ze me maar gezegd dat ik in een weeenstorm zat en dat het daardoor waarschijnlijk minder lang zou gaan duren! Ik dacht dat dit nog minstens 10 uur zou duren en zag het daarom al snel niet meer zitten. Toen ik vroeg om pijnstilling mocht ik al gaan persen en toen was ze er ook heel snel!

Ik maak het goed, 2 hechtingen maar daar heb ik ook niks van gevoeld!

lizab en sillaah ik hoop dat jullie ook snel zullen bevallen!

9. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    fijn om te horen meid !
    mag je trots op zijn, zo'n super bevalling !

Nu lekker genieten straks als jullie thuis zijn van jullie sterke meid ;):D

10. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hey super zeg. Gefeliciteerd me jullie mooie meid.
    Het was dus toch wel serieus bij jou. Nou gelukkig heb je geen 4 weken nog zo door hoeven lopen.

Deel Deze Pagina