Hoi allemaal, Eind januari ben ik gecurreteerd, Na 14 weken na mijn miskraam kreeg ik mijn 1ste menstruatie weer terug. In die tijd ben ik begonnen met temperaturen, al raadde de dokter dat af, omdat je hierdoor er veel mee bezig blijft. Daarnaast gaf hij aan, dat vrouwen ook ongevoelig voor het temperaturen kunnen zijn. Bij mij is het namelijk zo, dat ik al zo ongeveer 2 maanden lang elke ochtend, zelfde tijdstip op 37,2 zit. Heel soms 0,1 meer of minder. En enkele dagen 36,9 geweest, voor de rest blijf ik rondom de menstruatie, ook steeds op 37,2 zitten. Mijn vraag is, hebben meer vrouwen dit. Je kunt dan dus echt niks met het temperaturen. Wel ben ik vanaf de miskraam vaak warm...hebben meerdere hier last van. Ook nu denk ik dat ik weer zwanger ben, omdat ik weer erg warm ben. Je krijgt echt zo geen hoogte van of je zwanger ben of gewoon ongesteld moet worden.
Ik kan je helaas niet verder helpen.. mijn temperatuur loopt nu namelijk goed. Maar heb je al een testje gedaan als je vermoed dat je zwanger bent?