Hii allen, Bij welk webshop kopen jullie kinderkleding? Ik kijk vooral bij Zalando, HM, Zara en kleertjes com.. Maar nu was ik vooral benieuwd naar welk kledingshops/webshops jullie kijken? Hebben jullie tips? Kom maar op
Ik koop nagenoeg geen merkkleding, dus ik shop bij de wat goedkopere webshops: H&M Next Terstal Jola Zara
Hummbee.com, ikenmijnkind en lief Die hebben reg goede aanbiedingen. Van de eerste twee krijg ik via de mail nog extra kortingscode, vaak van 25 %. Ik hou ook altijd de sale van c en a in de gaten en idd kleertjes.com, maar die noemde je zelf al.
Lotenstef Amazingkids Vip-kids Kinderkleding-tekoop.nl Rebelxs Followmi Pucksonline Woods Behipster Vooral deze
Lot en Stef Ot en Sien Amazingkids Vip-Kidz Happybee Pucksonline Woods Followmi Zalando H&M C&A Wehkamp Hema Zeeman
Mayoral Kate Mack Monnalisa Tommy Hilfiger Ralph Lauren NOeser Jottum Benneton Hema Mango River Island Nextdirect Zara H&M Petit bateau
Thank you all!! Grote webshops heb je vaak snel gevonden via Google. Maar die andere die jullie hebben opgesomd nooit van gehoord. Straks maar even shoppen.. Oudste draagt nu 122, terwijl ik dacht dat ze nog 116 wel aan kon. Kledingkast moet even geordend worden