Hoi dames, Heeft iemand ervaring met bevallen in het ziekenhuis in Herenthout of in Herentals. Hoe is dat bevallen daar? Hoe gingen ze om met pijnbestrijding? Ben je daar in het moederhuis gebleven of poliklinisch bevallen? Ben benieuwd of er iemand daar heeft gelegen Groetjes
Hoi , ben allebei de keren bevallen in Turnhout. Is me op zich wel goed bevallen. Ik kreeg wel pas bij 8 cm ontsluiting de vraag of ik nog een ruggenprik wilde hebben. Dus vooral zelf op tijd aangeven.
Bedankt voor je reactie. Ben je poliklinisch bevallen of ben je daar in het moederhuis gebleven? En ik heb begrepen dat ze in Belgie de ruggeprik ook tijdens de hele bevalling aan laten staan. Was dat bij jou ook het geval (hier zetten ze hem uit tijdens de pers weeen). In Turnhout zijn ze nu aan het verbouwen, wanneer ben jij daar bevallen? Was dat in het Sint Elisabeth of in het Sint Joseph? Gr
Hoi, ik ben gewoon de standaard 5 dagen in het ziekenhuis gebleven. Is me goed bevallen. Dan kom ik eigenlijk pas echt tot rust moet ik zeggen. Ik heb nu 2 kleintjes rondlopen en wellicht dat ik bij een poliklinische bevalling toch nog de neiging zou hebben om te veel te willen doen (wat ikal van nature heb). Je wordt goed verzorgd en krijgt lekker eten. Maar goed, kan me ook wel nadelen bedenken hoor. Regelmatig verschillende mensen die binnen lopen enz... Ik kreeg allebei de keren bij 8 cm pas ruggeprik en het bleef inderdaad gewoon aanstaan, ook tijdens persen. Ik lees bij anderen die in Ned. zijn bevallen dat het wordt uitgezet. Kan ik me dus niet herinneren. Je voelt wel gewoon nog steeds je persweeen opkomen hoor en je weet dus ook wanneer je persen. Alleen geen pijn....ideel lijkt me! Dus waarom ze het in Ned. dan wel eruit halen weet ik niet. Want op deze manier kun je het echt wel lang uithouden hoor met persen... Ik ben allebei de keren bevallen in St.Jozef. Ziet er prima uit. Daar is er ook verbouwd, maar de verloskamers zagen er volgensmij al prima uit. Alleen de hoofdingang plus nog wat afdelingen zijn dacht ik verbouwd en het ziet er nu hypermodern uit.