Ondeugend

Discussion in 'Mama en gezin' started by Poohbear82, Sep 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Onze zoon is echt een deugniet. Weet heel goed wat mag en wat niet, maar zoekt ook heel bewust de grens op.... En stapt er overheen.
    De leidster van het kdv vertelde laatst dat haar collega even naar het toilet was en zij was net een kindje de fles aan het geven. Ze waren alleen vergeten de deur naar de verschonings/kindertoilet-ruimte goed dicht te doen.
    Toen ze even later mn zoontje kwijt waren kwamen ze er achter dat hij zich kostelijk had vermaakt met de tandenborstels van de peuters: de ene helft lag in de wc-potten de andere helft in de luieremmer en wasemmer.
    :$:$:$:D:D:D
    Gelukkig geen ongelukken gebeurt en iedereen kon er hartelijk om lachen, maar hij doet dat soort dingen dus echt wel vaker.

Hoe ondeugend zijn jullie kids? Leuke anakdotes hoor ik graag!

2. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Hier ook twee boefjes!

De oudste vond het op het KDV leuk om bij de baby'tjes de speentjes uit de mond te trekken...

En toen hij net 3 was hadden we samen de kerstboom versierd, er hingen ook chocoladekransjes in de boom. Toen ik een uur later keek was er uit alle laaghangende kransjes 1 hapje genomen!

De jongste vindt het momenteel leuk om, als hij in de kinderstoel zit, spullen op de grond te gooien. Met een grote glimlach zegt hij dan 'Oh, oh'. Soms zegt hij al 'oh, oh' voordat hij iets laat vallen :D

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje is ook echt onwijs ondeugend, ze moeten hem op het kdv ook goed in de gaten houden.
    Laatst waren ze hem ook even uit het oog verloren en heeft zijn knuffelkonijn in de wc gebadderd.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Hier ook een gigantische ondeugd, moet 'm ook goed in de gaten houden!
    Hij loopt nog niet, maar kruipt vliegensvlug.
    Gisteren heeft hij een gedeelte van z'n badspeelgoed in de wc pot gegooid toen ik even spullen op z'n kamer klaar aan het leggen was voor na het douchen.
    Verder trekt hij zodra we boven zijn onze sokken la open en gaat dan vervolgens alle sokken door het traphekje naar beneden gooien, ach... ik kan ik elk geval even rustig de was vouwen. ;)

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha dat doet S. ook

6. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Noel eet alle worst van de boterham op en gooit de kleine overige stukjes brood op de grond :) Vind Mama niet leuk en dat weet hij Boefje :D

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Toen hij net kon tijgeren was er 1 hoekje waar hij niet mocht komen vanwege een kabel. Had de toettoet garage voor dat hoekje gezet, tussen de bank en tv meubel in. Ik ging plassen en hij zat in dat hoekje. Toettoet garage aan de kant geschoven, naar daar getijgerd en de toettoet garage weer teruggeschoven :D

Share This Page