Constinatiebureau

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door novanne, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novanne

novanne Niet meer actief

Nou "gelukkig" dat er meerdere zijn die zich ergeren aan het CB. Over 1,5 week moet ik weer. Heb er nu al geen zin in. Ga nu wel naar de wijkverpleegkundige en zij is heel wat beter dan die arts.
    Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over Sara's gewicht. Ze heeft 1,5 week diarree gehad en is daardoor afgevallen. Totaal zal ze na 4 weken dus maar heel weinig zijn gegroeid.

Wat is vooral zo vervelend vind aan die CB arts is dat ze allerlei twijffels uitspreekt (en mij dsu bang maakt) over bijvoorbeeld Sara's heupjes maar dan helemaal geen actie onderneemt en/of tips/oplossingen aandraagt voor de evt "problemen". Via de HA heb ik dan ook maar doorverwijzingen geregeld voor de heupecho's.

Ik vraag me soms inderdaad af waarom ik het CB eigenlijk nodig heb. Tegenwoordig kun je alle info/tips/adviezen vinden op internet en in boeken . Ja voor de prikjes moet ik natuurlijk wel naartoe, maar wegen kan ik thuis zelf en meten lukt mij ook prima met mijn centimetertje.

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hier ook geen problemen met het cb.Ben het niet altijd met ze eens, maar ze zijn absoluut niet vervelend.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb ook wel eens gedacht: "Wat moet ik hier nu mee?" maar ging dan gewoon weer verder met mijn eigen inzichten.

Ik vraag soms advies en als ik naar het weeguurtje ga zie ik vaak een ander (er zijn er drie die dat doen). Met de één haar adviezen kan ik niets, met die van de mannelijke verpleegkundige des te meer. Terwijl een kennisje van mij die weer irritant vindt.

Volgens mij interpreteer je adviezen toch graag naar wat je wilt horen, dat doet iedereen. Je hebt gewoon een basisidee van wat je denkt dat goed is, dus dan is het fijn als adviezen daar een beetje bij aansluitren.

Natuurlijk is het ene CB het andere niet, maar ik heb geen moeite met ze. Ik volg mijn gevoel en waar ik het wil, gebruik ik hun adviezen.

Succes!

PS: ben jaloers op jouw nachten ;)

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik kom ook alleen voor de prikken , ze vinden dat ook ok, de laatste keer dat ik ben geweest, zei ze nou ik vraag het symbolisch, heb je nog vragen, ik zei nee, jullie aan mij?:p Ik heb na 5 kinderen zat inzicht , kan daar zelf bijna wel werken :)

5. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Echt goed van je!

Deel Deze Pagina