ik heb een vraag die je waarschijnlijk al eerder is gesteld, ik kan het onderwerp alleen niet vinden. hoe lang duurt ontpillen? ik was tot ongeveer half april aan de microgrinon 35 en ben toen gestopt met de pil. sinds dien ben ik heel onregelmatig ongesteld. vorige maand had ik een keurige lijn van 28 dagen maar deze keer zit ik al op mijn 31ste dag. ik heb vandaag een test gehaald omdat ik een slap en misselijk gevoel heb, met name 's ochtends. echter uit de test bleek ik niet zwanger te zijn. ik denk dan 2 dingen. of ik zit tegen mijn menstruatie aan of het is psychisch omdat ik zo graag wil. kan jij me wat meer informatie geven of heb je tips? vriendelijke groeten, abeete
Ontpillen kan wel een half jaar duren. Dit is voor iedereen weer anders. Als je er heel erg mee bezig bent zwanger te worden, zien we ook wel dat dit de menstruatie iets uit kan stellen. Het kan heel goed zijn dat je vandaag of morgen ongesteld gaat worden. Wanneer de menstruatie volgende week nog uitgebleven is, kun je altijd voor de zekerheid nog een keer een test doen. Lonneke