Dames, help me alsjeblieft! Graag advies!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LatifaEl, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LatifaEl

LatifaEl Nieuw lid

24 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Graag wil ik mijn verhaal aan jullie kwijt. Ik heb in oktober een MK met 9 weken gehad helaas. Had een positieve test, en wat zwangerschapskwaaltjes.. veel plassen, opgezette pijnlijke borsten, en was erg moe en futloos.

Ik heb zelf last van een onregelmatige cyclus. Nu ben ik al sinds 4 februari niet meer ongesteld geworden en tot nu toe is het mijn langste cyclus.

Ik heb al een aantal keer testjes gedaan, maar test steeds negatief. Mijn menstruatie is nu dus uitgebleven, ik heb niet zo heel erg last van mijn borsten als de vorige zwangerschap.. Ik sta nu wel op met pijnlijke borsten maar overdag doet het niet zo heel erg pijn. Ik heb ook allemaal van die bultjes op mijn tepelhof en heb erg last van stemwisselingen.

Ik heb nu zo'nb 9 dagen geleden bloed laten prikken, maar geen HCG in mijn bloed te zien helaas. En heb eergisteren een test gedaan, maar ook helaas negatief.

Wat kan dit nu zijn? Moet ik gewoon afwachten, zou het op een zwangerschap kunnen duiden?

Graag iemand die goed advies kan geven, want op dit moment denk ik zelf niet helder na hahaha.

Groetjes

2. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte, ik kan er helaas niets zinnigs over zeggen.

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee je bent niet zwanger.
    Je cyclus is gewoon even van slag.
    Of je hebt HCG in je bloed of je hebt een positieve test.
    Dat iemand test en de test geeft negatief aan terwijl die gene zwanger is komt echt zooooo weinig voor!
    Zeker met de combi van HCG en test.........

Ik zou dus gewoon afwachten op je menstruatie....

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik heb een paar jaar geleden een miskraam gehad met 8,4 weken ik heb maanden daarna nog de gekste kwaaltjes gehad. Ik kon echt zweren dat ik zwanger was. Ben ook een paar keer naar de dokter geweest. Maar mijn lichaam was gewoon erg in de war van de miskraam.

Maar ik zou toch nog een keer naar de dokter gaan als je menstruatie uit blijft. Dat lijkt mij niet echt de bedoeling. Misschien dat hij/zij je iets kan geven om je menstruatie op te wekken.

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik ben het levende bewijs dat het wél kan...ik ben maandag(18/3) bij mijn gyn geweest(ik had het gevoel zwanger te zijn) en niets te zien op echo,geen hcg in mijn bloed en negatieve testjes...ze zag enkel wel dat mijn ei al gesprongen was.nu heb ik al twee positieve testjes...heel erg verwarrend allemaal en ik ben op van de stress!als het positief blijft zal dus de innesteling volop aan de gang geweest zijn toen ik bij haar was.
    omdat ik erg bang ben(door een vorige miskraam)heb ik nu testjes besteld via internet zodat ik mezelf wat tijd geef(ze komen pas na een paar dagen toe)voordat ik opnieuw test.als het dan nog steeds positief is dan bel ik de gyneacologe pas op.ik voel me wel erg zwanger.het kan dus echt wél.....ik hou jou op de hoogte

Deel Deze Pagina